۰
plusresetminus

سازمان بازرسی حادثه پزشک ممسنی را بررسی می‌کند

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۶
قائم مقام وزیربهداشت در استان فارس گفت: بازرسان سازمان بازرسی کشور در مرحله جدید موضوع حادثه پزشک ممسنی را تا رسیدن به نتیجه نهایی بررسی می‌کنند.
سازمان بازرسی حادثه پزشک ممسنی را بررسی می‌کند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدهادی ایمانیه بعداز ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده پزشک ممسنی در استان فارس اظهار داشت: در آخرین اقدامات، وزیربهداشت با ارسال نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه خواستار پیگیری موضوع شد که براساس آخرین خبرها سازمان بازرسی مامور رسیدگی این موضوع شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در حال حاضر ماموران سازمان بازرسی استان فارس به همراه ماموران سازمان بازرسی کشور پیگیر موضوع حادثه پزشک جراح ممسنی هستند.

ایمانیه گفت: امید است با بررسی‌ها و پیگیری دقیق موضوع پزشک ممسنی به سرانجام رسیده و تصمیمات خوبی نیز در نظر گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست رسانه‌ای خود با ارائه گزارشی از فعالیت‌های خدماتی و بهداشتی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر 42 بیمارستان 10 تا 200 خوابه در  سراسر استان فارس در دست ساخت است و با بهره‌برداری از آن تحول عظیم بهداشتی و درمانی در استان صورت می‌گیرد.

ایمانیه بیان کرد: امسال هشت طرح بیمارستانی شامل فاز اول بیمارستان پیوند، بیمارستان‌های سوانح سوختگی، بیمارستان استهبان، قادرآباد، داریون، بیضا،قائمه و کامفیروز به بهره‌برداری می‌رسد.

ایمانیه با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و دستاوردهای آن بیان کرد: این طرح بیش از 200 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان استان فارس کمک کرد و از مهم‌ترین دستاورد آن می‌تواند به انجام رایگان 20 هزار زایمان طبیعی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح تحول سلامت همچنین  350 متخصص در شهرستان‌ها  با پرداخت شبانه ماندگار شده و خدمات تخصصی را به مردم نقاط محروم ارائه می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرح مقیمی در قالب طرح تحول سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته  100 نفر از این پزشکان 24 ساعت در بیمارستان حضور داشته و به‌نوعی مقیم دانشگاه شده‌اند.
کد مطلب : ۱۰۲۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما