۰
plusresetminus

افتتاح 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان بوانات

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
فرماندار بوانات گفت: 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.
افتتاح 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان بوانات
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، بمناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه و بخشدار بخش مزایجان و مسئولین ادارات شهرستان 4 طرح عمرانی در بخش مزایجان شهرستان بوانات با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمد اسدالهی فرماندار بوانات در مراسم افتتاح این طرح ها ضمن تبریک هفته دولت ، این هفته را بهترین وقت برای بیان خدمات دولت به مردم دانست و اظهار داشت : خدا را شاکریم که به یمن حضور و وجود جمهوری اسلامی هر ساله شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی هستیم.

فرماندار بوانات افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش کشاورزی ، بهداشت و آبرسانی به روستای قاضی آباد هزینه و اجرا شده است که ان شاء الله مبارک مردم خوب بخش مزایجان باشد.

این طرح ها شامل، کانال آب کشاورزی روستای قاضی آباد به طول 700 متر و 130 هکتار سطح زیر کشت و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که 330 خانوار بهره بردار از این طرح استفاده می کنند.

آبرسانی به روستای قاضی آباد با احداث مخزن بتنی 100 متر مکعبی و 300 متر لوله گذاری و خط انتقال و پمپاژ با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال از محل اعتبارات 2 درصد نفت و گاز هزینه و به بهره برداری رسید که 200 خانوار روستای قاضی آباد از مزایای این طرح استفاده می کنند.

کانال آب روستای جعفریه به طول 1200 متر و 300 هکتار سطح زیر کشت و با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که 200 خانوار بهره بردار از این طرح استفاده می کنند.

ساخت و تکمیل یک واحد ساختمان خانه پزشک در مرکز درمانی بخش مزایجان با 100 متر زیربنا و هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی ساخته شده جهت اقامت پزشک دایمی در این درمانگاه.
کد مطلب : ۱۰۵۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما