۰
plusresetminus

نونهالان بواناتی قهرمان پینگ پنگ دختران فارس شدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳
سرداور مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دختران نونهال فارس در شهرستان بوانات برگزار شد که بوانات در رده تیمی به مقام قهرمانی رسید.
نونهالان بواناتی قهرمان پینگ پنگ دختران فارس شدند
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دختران در رده سنی نونهالان و خردسالان با شرکت 6 تیم در سالن شماره 2 شهدای شهرستان بوانات برگزار شد و در مراسم اختتامیه این مسابقات فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار مرکزی و رییس اداره ورزش و جوانان مدالها را بین تیم ها توزیع کردند

سرکار خانم خوشنام سرداور این دوره از مسابقات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: مسابقات پینگ پنگ دختران نونهال استان فارس با شرکت 6 تیم در شهرستان بوانات برگزار شد که در پایان ایندوره از مسابقات تیم بوانات به مقام قهرمانی رسید.

خوشنام افزود : همچنین در این مسابقات تیم های آباده و شیراز نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم ایندوره از مسابقات ایستادند.

وی ضمن تشکر از میزبانی شهرستان بوانات در ایندوره از مسابقات نیز گفت: در ایندوره از مسابقات 22 پینگ پنگ باز دختر در رده نونهالان و 15 پینگ پنگ باز دختر در رده خردسالان شرکت داشتند که در رده نونهالان خانم ها کوثر نوروزی و نیایش ایزدی هر دو از شهرستان شیراز به مقام های اول و دوم انفرادی این مسابقات رسیدند.

خوشنام افزود: همچنین در رده خردسالان نیز خانم ها زهرا صادقی از شهرستان شیراز و مطهره ملک مکان از شهرستان بوانات به ترتیب به مقام های اول و دوم انفرادی ایندوره از مسابقات رسیدند که نفرات برتر انفرادی به مسابقات کشوری که در کرمانشاه برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
کد مطلب : ۱۰۵۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما