۰
plusresetminus
نماینده مردم استهبان و نی‌ریز خبرداد

اختصاص اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریالی به خط انتقال آب به استهبان‌

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
نماینده مردم ‌استهبان و نی‌ریز در مجلس از اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به خط انتقال آب این شهرستان از سد رودبال خبرداد.
اختصاص اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریالی به خط انتقال آب به استهبان‌
به گزارش حافظ نیوز، محمد سقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: طرح انتقال آب از سدرودبال به شهرستان‌های داراب، فسا و استهبان بزرگترین طرح آبرسانی فعال در جنوب کشور است.

سقایی با بیان اینکه تنها طرح آبرسانی در استان فارس که به‌طور 100 درصد اعتبارات آن در سال گذشته محقق شد آبرسانی به استهبان بود بیان کرد: با انتقال آب از سدرودبال به استهبان مشکلات این شهرستان در زمینه آب برطرف می‌شود.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه بازدیدهای سرزده از خط انتقال آب به استهبان به صورت مداوم دنبال می‌شود گفت: این طرح از طرح‌های کم‌نظیری است که اعتبار آن قبل از اجرای طرح پیش‌بینی و تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت تصفیه خانه فاضلاب در مسیر انتقال آب از سدرودبال در شهر ایج استهبان نیز در دست اقدام است و با آن موضوع تصفیه آب‌ و موارد مربوطه نیز انجام می‌گیرد.

نماینده مردم استهبان و نی‌ریز همچنین به موضوع ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهر ایج اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و دعوت از سرمایه‌گذاران ایجاد کمپ‌های گردشگری در این شهر که دارای ظرفیت‌های گردشگری بالا است نیز دنبال می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۷۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما