۰
plusresetminus

کاندیداهای احتمالی شهرستان فراشبند

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۳
در اردوگاه اصلاح طلبان فراشبند حضور محمد علی کاویانی بر اساس اظهار نظرهای تقریبا گاه و بیگاه ایشان تا این لحظه قطعی به نظر می رسد.
کاندیدای احتمالی مجلس دهم فراشبند
کاندیدای احتمالی مجلس دهم فراشبند
به گزارش  حافظ نیوز به نقل از نخل بیدار اسماعیل پولادی دانشجوی دکترای جامعه شناسی دانشگاه دهاقان اصفهان در یادداشتی نوشت: فراشبند هم به تبع سایر نقاط کشور رفته رفته هوای انتخابات به خود گرفته است.

در جبهه اصول گرایان زمزمه هایی مبنی بر حضور حجه الاسلام و المسلمین سید یونس موسوی به مشام می رسد، اما هیچ اظهار نظر رسمی از سوی ایشان مبنی بر حضور یا عدم حضور تا این لحظه اعلام نشده است و حسن افراسیابی هم از دیگر افرادی است که احتمال حضور ایشان با نماد اصول گرایی وجود دارد که وی از عشایر فیروزآباد، دانشجوی دکترای حقوق و سابقه ده سال قضاوت در قوه قضائیه را دارد.

اما در اردوگاه اصلاح طلبان فراشبند حضور محمد علی کاویانی بر اساس اظهار نظرهای تقریبا گاه و بیگاه ایشان تا این لحظه قطعی به نظر می رسد.

کاویانی که در دور قبل با شعار بی طرفی سیاسی توانست رای  اکثریت مردم فراشبند را بدست آورد، اما موضع گیری های همسو و  غیرقابل انکار از یک طیف سیاسی عملا شانس اجماع حداکثری را از وی  گرفت و از سوی دیگر سران اصلاح طلبان فراشبند که احتمال حمایتشان از خیرخواهی (معاون فرماندار فیروزآباد در دولت اصلاحات) بیشتر به نظر می رسد.

حیدر عالیشوندی هم که دل پری از سران اصلاح طلب فراشبند به خاطر عدم حمایت از وی در انتخابات دو دور گذشته که وی کاندید مجلس بود دارد و شنیده هایی که حکایت از تلاش وی در جهت معرفی شخصی غیر از کاندید مورد نظر آنان را دارد.
دکتر کاظم حق شناس ، محمود عالیشوندی (که احتمال حضور در حوزه انتخابیه شیراز بیشتر است ) عیسی پور، محمود رحمانی، حاج آقا بلوری و .. هم از دیگر نام هایی می باشد که گاه و بیگاه از هر دو طیف سیاسی زمزمه حضورشان بدون تایید و یا تکذیب از سوی خودشان به گوش می رسد.

هر چند نوسان بازی سیاست نرم افزاری است که هر لحظه تغییر می کند، باید منتظر تحرکات پیشرو در روزها و ماه های آینده را داشت.

 
کد مطلب : ۱۰۸۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما