۰
plusresetminus
در استقبال از سال جدید تحصیلی:

برپایی 95 پایگاه جمع‌آوری هدایا در خنج

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خنج از برپایی 95 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در هفته پایانی شهریورماه و هفته نخست مهرماه امسال در این شهرستان خبر داد.
برپایی 95 پایگاه جمع‌آوری هدایا در خنج
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان؛ علی شهابی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری بابیان اینکه کمیته امداد امام (ره) در قالب 50 طرح، مشارکت‌های مردمی را جذب می‌کند که جشن عاطفه‌ها یکی از این طرح‌هاست، اظهار داشت: سال‌های پیش این جشن در هفته نخست مهرماه برگزار می‌شد به‌طوری‌که اکثر دانش‌آموزان نیازمند مایحتاج خود را رفع کرده و آماده شروع سال تحصیلی جدید می‌شدند اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جشن در دو مرحله برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله نخست این طرح همزمان با سراسر کشور و با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگرفته از پیام نوروزی مقام معظم رهبری، در 26 شهریورماه در سطح شهر، پایگاه‌های بسیج و مساجد این شهرستان با حضور پرشور آحاد مردم برگزار و 27 شهریورماه این پایگاه‌ها در میعادگاه نماز جمعه برپا می‌شود و مرحله دوم نیز هشتم مهرماه در سطح مدارس و با حضور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

شهابی ضمن دعوت از مردم نوع‌دوست شهرستان خنج برای شرکت در این امر خداپسندانه و با اعلام اینکه امسال 95 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در سطح این شهرستان ایجاد می‌شود، عنوان کرد: از این تعداد یک پایگاه به‌صورت ثابت، چهار پایگاه سیار، 10 پایگاه در مساجد، 10 پایگاه بسیج و 70 پایگاه در مدارس این شهرستان مستقر می‌شوند.

مدیر کمیته امداد خنج به توزیع 6 هزار و 500 پاکت بین دانش‌آموزان همزمان با هشتم مهرماه و نواختن زنگ عاطفه‌ها اشاره کرد و افزود: در جشن عاطفه‌های سال گذشته 204 میلیون ریال کمک شد که با توجه به هدف‌گذاری در سال 94 پیش‌بینی می‌شود امسال کمک‌های مردم نیک‌اندیش این شهرستان افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 410 دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان هستند تصریح کرد: جشن عاطفه‌های امسال با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران و اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۸۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما