۰
plusresetminus

تجهیز بیمارستان خرامه به کلینیک تخصصی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۷
کلنگ احداث کلینیک تخصصی پزشکان در بیمارستان جوادالائمه (ع) خرامه به زمین زده شد.
تجهیز بیمارستان خرامه به کلینیک تخصصی
به گزارش حافظ نیوز، نماینده مردم شهرستان خرامه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی احداث کلینیک تخصصی پزشکان در بیمارستان جوادالائمه (ع)‌ این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان خرامه گرچه نام یک بیمارستان را با خود یدک می‌کشید اما از کمترین امکانات بی‌بهره بود و این در حالی است که امروز در این بیمارستان شاهد حضور 9 متخصص در بخش‌های مختلف هستیم و هر روز در این بیمارستان عمل جراحی صورت می‌گیرد و اتاق عمل دوم نیز به‌زودی فعال می‌شود.

داریوش اسماعیلی ادامه داد: امروز در بیمارستان خرامه بخش دیالیز و CCU فعال شده، 32 تخت این بیمارستان پذیرای بیماران است، مناقصه تکمیل ساختمان آن به‌زودی انجام می‌شود و پیمانکار ساخت قسمت نیمه‌تمام را شروع خواهد کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرامه نیز بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در یکی دو سال اخیر عمده‌ترین نیاز خرامه در بخش بهداشت و درمان نبود بلکه پزشک متخصص در سطح این شهرستان کمبود داشتیم که به دنبال سفر وزیر بهداشت به خرامه و پیگیری‌های صورت گرفته در حال حاضر شاهد حضور 9 پزشک متخصص در این بیمارستان هستیم.

مصطفی دانش افزود: با توجه به شیوع بیماری سالک و درگیری بسیاری از خانواده‌ها با این بیماری حضور پزشک متخصص پوست و مو در این بیمارستان کمک بزرگی به خانواده‌های این شهرستان کرد و همچنین شاهد انجام 20 عمل جراحی گوش و حلق و بینی در طول هر هفته در این بیمارستان هستیم که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه بیماران شده است.

وی تأمین چشم‌پزشک و متخصص زنان و زایمان را از جمله درخواست‌های مردم در سفر وزیر به این شهرستان عنوان کرد و گفت: پزشک متخصص چشم در اختیار بیمارستان قرار داده‌ شده است و تا آخر آبان ماه شاهد استقرار متخصص زنان و زایمان نیز در این مرکز درمانی خواهیم بود.

این مسئول در ادامه بیان داشت: حجم حضور پزشکان و بیماران باعث شد فضای فیزیکی این درمانگاه جوابگوی مراجعات مردم نباشد و در جلسه‌ای که با حضور نماینده مجلس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد در طرح‌های تحول نظام سلامت، کلینیک تخصصی به بیمارستان خرامه اختصاص پیدا کرد.

به گزارش فارس، این کلینیک با 700 مترمربع زیربنا و در دو طبقه شامل تخصص‌های مختلف از جمله قلب و عروق، اتاق اکو، تست ورزش، مغز و اعصاب، ارتوپدی، نوار مغز، اتاق گوش و حلق و بینی، اتاق شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، آزمایشگاه ژنتیک، اتاق زنان و زایمان، سونوگرافی و داروخانه است که در 6 ماه آینده ساخته می‌شود و در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.
کد مطلب : ۱۱۷۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما