۰
plusresetminus
مدیر کمیته امداد خرم‌بید خبر داد

خدمات مشاوره‌ای به یک‌هزار و 228 مددجوی خرم‌بید ارائه شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
مدیر کمیته امداد خرم‌بید از ارائه خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی به یک‌هزار و 228 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در 6 ماه نخست سال‌جاری خبر داد.
خدمات مشاوره‌ای به یک‌هزار و 228 مددجوی خرم‌بید ارائه شد
به گزارش حافظ نیوز، تقی ملایی امروز با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی در رفع محرومیت‌زدایی و حل مشکلات درمانی، اقتصادی، تحصیلی و اشتغال، اظهار داشت: راهنمایی و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف مذهبی، خانوادگی، تربیت فرزندان، اعتیاد، ازدواج، تحصیل و... از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای خدمت به قشر نیازمند جامعه است.

وی توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد ازنظر فکری و فرهنگی را یکی از مهم‌ترین وظایف این نهاد برشمرد و گفت: کمیته امداد خرم‌بید با توجه به فراوانی مشکلات در سه بخش خانوادگی، ارتباطی و تحصیلی برنامه‌های متنوع آموزشی و خدمات مشاوره‌ای مختلفی بر اساس نیاز مددجویان به آنان ارائه داده است.

ملایی افزود: در 6 ماهه نخست سال‌جاری یک‌هزار و 228 نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد خرم‌بید در زمینه‌های تحصیلی، ازدواج، سوء مصرف مواد مخدر، خانوادگی، تربیت فرزند و اختلالات رفتاری به‌صورت فردی و گروهی از خدمات مشاوره و راهنمایی این مدیریت بهره‌مند شده‌اند که از این تعداد، 444 مددجو به‌صورت انفرادی و 784 نفر در قالب 36 جلسه به‌صورت گروهی مشاوره شدند.

وی بابیان اینکه مشاوره‌های پیش از ازدواج، شغلی، تحصیلی، خانوادگی و تربیت فرزند از اصلی‌ترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌های ارائه‌شده به مددجویان متقاضی بوده است، تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوران، اجرای طرح نظام جامع آموزش خانواده، تعامل با مراکز مشاوره خصوصی، مراکز مشاوره آموزش‌وپرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر از برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی خرم‌بید در راستای ارائه مشاوره بهتر به مددجویان بوده است.
کد مطلب : ۱۱۹۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما