۰
plusresetminus

شورای نگهبان با هیچ‌کس تعارف ندارد‌/برخی کشورها کارهای بچه‌گانه‌ای انجام می‌دهند

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
امام‌جمعه لامرد گفت: در مدت‌زمان ثبت‌نام از داوطلبان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی استقبال بسیار خوبی صورت گرفت که شورای نگهبان با دقت تائید و یا عدم صلاحیت این داوطلبان را اعلام خواهد کرد و با هیچ‌کس تعارف ندارد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به موضوع حجاب اظهار داشت: حجاب یک مسئله عادی نیست و خانواده‌ها باید مشوق باشند و باید ازهرلحاظ مواظب رعایت کامل حجاب فرزندان خود باشند.
وی با اشاره برگزاری دو انتخابات مهم مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سال جاری خاطرنشان کرد: در مدت‌زمان ثبت‌نام از داوطلبان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی استقبال بسیار خوبی صورت گرفت که شورای نگهبان با دقت تائید و یا عدم صلاحیت این داوطلبان را اعلام خواهد کرد و با هیچ‌کس تعارف ندارد.
امام‌جمعه لامرد همچنین در مورد مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجلس شورای اسلامی جای بسیار حساسی است و افرادی که در آن حضور پیدا می‌کنند باید صاحب‌نظر و اندیشه باشند.
وی با اشاره به حضور چند روز گذشته نظامیان آمریکایی در نزدیکی جزیره فارسی بیان داشت: این مسئله با دقت و مدیریت بسیار خوبی انجام شد و نظامیان آمریکایی بی‌‌دلیل نیامده بودند و برنامه داشتند اما زمانی که قدرت نیروهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دیدند نه‌تنها تسلیم شدند بلکه عذرخواهی نیز کردند.
خطیب جمعه لامرد تصریح کرد: امروز باقدرت حرف برای گفتن داریم و برخی کشورها کارهای بچه‌گانه‌ای انجام می‌دهند و خیال می‌کنند که از آن‌ها وحشت داریم.
هاشمی شهیدی در مورد مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در لامرد نیز که قرار است فردا صبح انجام شود اضافه کرد: باید آحاد مردم باعظمت و شکوه تمام از کاروان شهدای گمنام در لامرد استقبال کنند.
کد مطلب : ۱۲۸۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما