۰
plusresetminus
امام جمعه اقلید:

اقتدار شیطان بزرگ توسط ایران شکسته شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
امام‌جمعه اقلید با اشاره به هوشیاری و سرعت عمل نیروهای مسلح ایران در دستگیری تفنگداران آمریکایی و عذرخواهی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار شیطان بزرگ توسط ایران شکسته شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به ورود دو فروند شناور رزمی آمریکا در آب‌های حدفاصل کویت و بحرین به منطقه ما در خلیج‌فارس اظهار داشت: سرعت عمل و هوشیاری ناوچه‌های سپاه پاسداران نیروی دریایی ایران در دستگیری آنان قابل‌تقدیر است.
وی به عذرخواهی وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و عنوان داشت: نکته جالب این موضوع این است که آمریکایی که ادعای کدخدایی جهان را دارد چنان رعب و وحشتی دامن‌گیر تفنگدارانش شد که دستان را بر سر گذاشتند و خود را تسلیم نیروهای ما کردند، ازاین‌رو به اقتدار و توانمندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف افتخار می‌کنیم.
طالبی با اشاره به وعده‌ای که امام راحل داده بودند مبنی‌بر اینکه روزی آمریکا را زیر پا له خواهیم کرد و این امر شدنی و امکان‌پذیر است تصریح کرد: امروز اقتدار این غول توسط ایران اسلامی شکسته شده است.
امام‌جمعه اقلید به شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی، طهماسبی واحدی و ذوالقدر در سال 1334 اشاره و بیان کرد: زمانی که ظلمت تاریک طاغوت گریبان دین و مذهب ما را گرفته بود و هرروز با جسارت و گستاخی ضربه‌ای بر پیکر اسلام ناب وارد می‌شد و به ارزش‌های دینی هتاکی می‌کردند این دلاورمردان بی‌حرمتی‌ها را تحمل نکردند و ناپاکانی مانند کسروی و رزم‌آرا را به هلاکت رساندند.
خطیب جمعه اقلید یاد و نام شهدایی مانند نواب صفوی، ذوالقدر، بخارایی، واحدی، طهماسبی و ... را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این عزیزان سند افتخار و عزت مکتب الهی اسلامی هستند.
طالبی همچنین یاد شهید حجت‌الاسلام سید مهدی حکیم در سال 1366 توسط عوامل مزدور بعث عراق را گرامی‌داشت و سالروز شهادت حضرت معصومه (س) که امسال مصادف با یکم بهمن‌ماه است را پیشاپیش تسلیت گفت.
امام‌جمعه اقلید به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: به‌حکم شرع و قانون وظیفه داریم از حق انتخابی که به ما داده شده استفاده کرده و با دقت، درایت و بصیرت افراد شایسته را برای این دو مجلس انتخاب کنیم.
وی با تأکید بر انتخاب فردی که از تقدیر و تهدید دشمن واهمه‌ای ندارد و مطیع ولایت و رهبری باشد، رعایت اخلاق انتخاباتی توسط مردم و کاندیداها را خواستار شد و گفت: از پرخاش به یکدیگر در فضای عمومی و مجازی خودداری کنید و به یکدیگر احترام بگذارید.
خطیب جمعه اقلید بابیان اینکه باید کسی را انتخاب کنیم که در آینده پیش وجدان خود شرمنده نشویم تأکید کرد: همگان اهل یک کشور و نظام هستیم ازاین‌رو کنار گذاشتن حب و بغض‌های تعصبی و دوری از ایجاد نفاق امری لازم و ضروری است.
کد مطلب : ۱۲۸۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما