۰
plusresetminus

برگزاری نخستین عکس‌واره «ققنوس» در اقلید

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
مسئول کانون بسیج هنرمندان اقلید از برگزاری نخستین عکس‌واره «ققنوس» با موضوع آیین تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، سیدجواد مسعودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با بیان اینکه شهدا قلب تپنده جامعه امروز هستند، گفت: شهدا با جانفشانی و نثار خون خود مکتب حسینی را به جهانیان شناساندند.
وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ایران با دستان خالی در برابر ابرقدرت‌های دنیا که صدام را تجهیز می‌کردند، پیروز شد، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه ایران در دوران دفاع مقدس که به پشتیبانی آن پیروز شد روحیه شهادت‌طلبی و جانفشانی ملت غیور و آزاده ایران اسلامی بود.
این مسئول تأکید کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور و ناکامی و شکست دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از برکت خون شهدایی است که مخلصانه و بی‌ادعا جانشان را در راه دین، کشور و ملت فدا کردند.
مسعودی با اشاره به آیین استقبال از شهدای گمنام در نقاط مختلف اقلید از برگزاری نخستین عکس‌واره ققنوس در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این آیین و لزوم انعکاس آن این عکس‌واره به‌ منظور ثبت لحظات معنوی وداع با شهدای گمنام برگزار می‌شود.
وی به اهداف برگزاری این عکس‌واره در راستای گسترش و ترویج فرهنگ و معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های ایثار و شهادت، ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری در این عرصه و نمایش ارادت مردم ایران به شهدا اشاره کرد و ادامه داد: عکس‌واره ققنوس با موضوع حضور خانواده‌های معظم شهدا در آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدا، گرامیداشت شهدای گمنام، تجدیدبیعت با آرمان‌های امام، شهدا و مقام معظم رهبری و سوژه‌های ناب از زوایای مختلف این آیین در اقلید برگزار خواهد شد.
مسعودی با بیان اینکه شرکت در این عکس‌واره برای افراد مختلف آزاد است از اهدای لوح سپاس به تمام شرکت‌کنندگان در این مسابقه خبر داد و افزود: به نفرات برگزیده مقام نخست تا کمک‌هزینه 150 هزار تومانی سفر به مشهد مقدس و به نفر دوم کمک‌هزینه 100 هزارتومانی سفر به مشهد پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به اهدای کمک‌هزینه 50 هزارتومانی به نفر سوم خاطرنشان کرد: نفرات چهارم تا دهم کارت هدیه 20 هزار تومانی دریافت خواهند کرد.
این مسئول در پایان سخنان خود آخرین مهلت ارسال آثار را یکشنبه 27 دی‌ماه جاری عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://bheghlid.salehin.ir مراجعه کنند.
به گزارش فارس، این مسابقه در سطح عکس شهروندی برگزار می‌شود و عکس‌های ارسالی باید مربوط به آیین تشییع شهدای گمنام در این شهرستان باشد.
کد مطلب : ۱۲۸۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما