۰
plusresetminus

قاتل متواری در شیراز بازداشت شد

تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۱
فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد استان فارس از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.
به گزارش "حافظ نیوز"؛ سرهنگ حسین ارجمند مزیدی گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان کازرون و با توجه به حساسیت موضوع و استفاده از منابع و مخبرین محلی مبنی بر اینکه قاتل به یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد متواری شده است، دستگیری عاملان این جرم در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فیروزآباد پس تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای این شهرستان شدند.
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: بلافاصله پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری، تیم های مجهزی از پلیس آگاهی برای دستگیری متهم به محل مورد نظر اعزام شده که پس از شناسایی و محاصره کردن منزل مورد نظر ،از این مخفیگاه بازرسی کردند.
 
سرهنگ ارجمند گفت: متهم پس از مشاهده ماموران به منظور فرار از جرم قصد متواری شدن داشت که با توجه به محاصره بودن مخفیگاه ماموران موفق به دستگیری وی شده و در بازرسی دقیق از محل تعداد یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه را کشف کردند.
 
وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی پلیس به ارتکاب قتل با استفاده از سلاح کلت اعتراف کرد، ادامه داد: پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شد. 
کد مطلب : ۱۳۵۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما