۰
plusresetminus

صف بندی اصلاح طلبان در فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۲
اعتدالیون و جوانان تحول خواه اصلاح طلب، حامی روحانی در استان فارس عملا به حاشیه رفته و نتوانستند آنطور که باید سهمی در مراکز قدرت استان داشته باشند.
صف بندی اصلاح طلبان در فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، روز گذشته مراسم معارفه فرماندار جدید لامرد برگزار شد. سید محسن علوی نماینده این شهرستان در این مراسم گفته است:«حجم کارها در این یکسال آنقدر زیاد بود که به جرات می توان گفت به اندازه 10 سال گذشته کار انجام گرفته است اما تخریب‌ها به حدی بود که دیگر ادامه ی راه برای آقای حسینی امکان نداشت». علوی بیان داشته:«لامرد بسيار سياست‌زده است و سياست‌زدگی انگيزه را می‌گیرد»
 
وحید فروزان فعال رسانه ای لامرد در این باره می گوید:«دکتر علوی آیا می تواند دلیل شفاف و قانع کننده ای نیز برای این برکناری فوری و ناگهانی بیان کند؟ اصلا کدام انسان عاقلی حاضر است چنین فرماندار معجزگری به قول وی را در این مدت کوتاه تعویض و یک غیر بومی را جایگزین آن کند؟ اگر این ادعا توفیقات یکسال اخیر واقعیت دارد، پس ماموریت فرماندار جدید چیست؟ قرار است حجم خدمات دولت به مردم و منطقه را از مرز سالی معادل 10 سال! به معادل 20 سال برساند؟ یا نکند ماموریت فرماندار جدید توقف قطار سریع و سیری است که نماینده ادعا می کند در طول 1 سال اخیر به اندازه ی 10 سال پیشروی داشته است؟
شاید هم جناب اسداللهی صرفا متخصص مبارزه با تخریبهایی است که علوی کوچک به آن اشاره دارد و از آنها می نالد!
 
به راستی فاز جناب علوی از این همه تعریف و تمجید از فرمانداری که در مدتی کوتاه برکنار شد. چیست؟ اعلام نارضایتی از این تعویض؟ اصلا به نظر شما امورات این روزهای لامرد در دست کیست؟ علوی بزرگ، یا امثال موسوی لاری و اطرافیانش؟»

بعد از روی کار آمدن حسن روحانی وزن کشی سیاسی در بین احزاب و تشکل های حامی دولت در استان فارس برای گرفتن سهم بیشتر از قدرت به اوج خود رسیده است. جریان اصلاحات استان مطالبات سیاسی خود را از طریق موسوی لاری(وزیر کشور دولت اصلاحات) پیگیری می‌کنند. اما در این بین اعتدالیون و جوانان تحول خواه اصلاح طلب، حامی روحانی در استان فارس عملا به حاشیه رفته و نتوانستند آنطور که باید سهمی در مراکز قدرت استان داشته باشند. در این میان حضور حجت الاسلام محمود علوی در کابینه و  سید محسن علوی به عنوان نماینده لامرد در مجلس، برخی از انتصاب ها را تحت شعاع قرار داده و ناخودآگاه منجر به یک صف بندی شده است، شاید بتوان گفت اشاره علوی پسر به اینکه «لامرد»(بخوانید فارس) بسيار سياست‌زده است و سياست‌زدگی انگيزه را می‌گیرد»نیز به تقابل ذکر شده مرتبط باشد.
کد مطلب : ۱۸۰۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما