۰
plusresetminus
مدیرکل ورزش و جوانان فارس خبر داد

روستاهای فارس مجهز به زمین چمن ورزشی می‌شوند/راه‌اندازی ورزشگاه پارس در هفته‌های آینده

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای احداث زمین‌های چمن مینی‌فوتبال بااعتبار بیش از 120 میلیارد تومان در سطح روستاهای کمتر برخوردار استان فارس خبر داد.
روستاهای فارس مجهز به زمین چمن ورزشی می‌شوند/راه‌اندازی ورزشگاه پارس در هفته‌های آینده
به گزارش "حافظ نیوزحیدرعلی کامیاب صبح دیروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان لارستان بابیان اینکه در طول سال‌های 94 و 95 نزدیک به 60 طرح ورزشی توسط خیرین در استان فارس به اجرا درآمده است اظهار داشت: درمجموع این طرح‌ها بیش از 150 میلیارد تومان به ورزش استان فارس کمک شده است.
وی بابیان اینکه در دهه فجر امسال بزرگ‌ترین سال ورزشی استان فارس دریکی از شهرستان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد افزود: یکی از طرح‌های ورزشی خیرساز که در خاورمیانه کم‌نظیر است احداث مجموعه ورزشی ناصر منیری در شهر لار است این طرح در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسوول تصریح کرد: طی سال‌های 94 و 95 استان فارس موفق به کسب رتبه نخست در سطح کشور در جذب کمک‌های خیرین در امر ورزش را از آن خودکرده است.
وی با تقدیر از پشتیبان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان بیان کرد: این تیم توانست در سال گذشته به مقام قهرمانی ایران دست یابد و به‌عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بابیان اینکه با شروع دولت یازدهم 342 طرح نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان فارس وجود داشت که امید می‌رود تا پایان سال 96 همه این طرح‌ها به اتمام برسد بیان کرد: از چند هفته آینده مسابقات برگشت فوتبال لیگ دسته اول در ورزشگاه پارس شیراز برگزار می‌شود.
وی از قول مساعد وزیر ورزش و جوانان برای احداث زمین‌های چمن مینی‌فوتبال بااعتبار بیش از 120 میلیارد تومان در سطح روستاهای کمتر برخوردار استان فارس خبر داد.
کامیاب بار دیگر از همت خیرین برای مشارکت در اجرای طرح‌های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.
کد مطلب : ۱۸۳۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما