۰
plusresetminus
در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان صورت گرفت

پیروزی پرگل لارستان برابر بهبهان/ادامه روند صدرنشینی نماینده فارس

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم شهید چمران لارستان توانست در یک بازی پرگل برابر تیم بهمن بهبهان به برتری دست یابد.
پیروزی پرگل لارستان برابر بهبهان/ادامه روند صدرنشینی نماینده فارس
به گزارش "حافظ نیوزمسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور در هفته نهم، ظهر امروز جمعه با سه دیدار در شهرهای شاهین‌شهر، لارستان و تهران پیگیری شد.
در نخستین بازی تیم‌های هیأت هندبال اصفهان و شهرداری شاهین‌شهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 32 بر 30 به سود تیم اصفهانی به پایان رسید. با احتساب این نتیجه تیم شهرداری شاهین‌شهر با 6 امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند و تیم هیأت هندبال اصفهان با 4 امتیاز تعقیب‌کننده این تیم است.
در دیگر بازی هفته نهم تأسیسات دریایی تهران میزبان هیأت هندبال کردستان بود که این بازی با نتیجه 33 بر 17 به سود تیم پایتخت‌نشین تأسیسات به پایان رسید. تیم تأسیسات با این برد 14 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر جای نفت و گاز گچساران را در رده دوم جدول گرفت و تیم کردستانی نیز با 4 امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.
در بازی پایانی هفته نهم تیم مدافع عنوان قهرمانی شهید چمران لارستان میزبان تیم بهمن بهبهان بود که توانست در یک بازی یک‌طرفه با نتیجه 29 بر 6 حریف خود را شکست دهد. تیم لارستانی با این برد 14 امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت 99 به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم بهبهان نیز همچنان در آرزوی کسب برد بدون امتیاز در قعر جدول جای دارد.
تیم نفت گچساران در این هفته استراحت داشت.
به گزارش فارس، تیم شهید چمران لارستان که عنوان قهرمانی فصل گذشته را در کارنامه خود دارد، به عنوان تنها نماینده استان فارس در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت دارد.
این مسابقات با حضور 7 تیم و به شکل دوره‌ای در حال برگزاری است و تیم لارستان توانسته است تا اینجای رقابت‌ها قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند.
کد مطلب : ۱۸۵۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما