۰
plusresetminus
دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس :

وعده شهردار و پیمانکار شهرداری صدرا برای حل مشکل پاکبان های شهرک

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۴
دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس گفت: پیمان کار سابق شهرداری صدرا که تا پایان دی ماه مشغول به کار بوده، موظف شد تا پایان هفته جاری، حقوق دی ماه به همراه عیدی این ده ماه که برعهده او می باشد، تمام و کمال پرداخت نماید.
وعده شهردار و پیمانکار شهرداری صدرا برای حل مشکل پاکبان های شهرک
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  میلاد حاجی زاده دبیر مرکز مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس در مورد آخرین جزئیات پیگیری حقوق پاکبانان شهرداری صدرا گفت: روز گذشته جلسه ای  به دعوت شهردار صدرا در محل سالن جلسات شهرداری صدرا با حضور، امام جمعه شهر صدرا، شهردار، رئیس شورای شهر و تعدادی از معاونین شهرداری، پیمان کار سابق و جدید مربوط به موضوع پاکبانان و نمایندگان دانشجویان بسیجی برگزار گردید.
 
وی افزود: در این جلسه که حدود 4 ساعت به طول انجامید به صورت کامل به پیگیری موضوع مطالبات پاکبانان عزیز شهرداری صدرا پرداخته شد.
 
حاجی زاده با اشاره به مصوبات این جلسه  گفت: پیمان کار سابق که تا پایان دی ماه مشغول به کار بوده، موظف شد تا پایان هفته جاری، حقوق دی ماه به همراه عیدی این ده ماه که برعهده او می باشد، تمام و کمال پرداخت نماید.
 
وی تصریح کرد: در صورت عدم انجام تعهدات، شهرداری صدرا به دستور شهردار محترم، ضمانت مالی پیمان کار را ضبط و صرف پرداخت حقوق عقب افتاده پاکبان مربوطه  خواهد نمود.
 
دبیر قرارگاه مطالبه گری و عدالت طلبی بسیج دانشجویی فارس با اشاره به مصوبات دیگر این جلسه تاکید کرد: پیمان کار جدید موظف است تا پایان اسفندماه حقوق بهمن ماه پاکبانان عزیز را پرداخت نماید.
 
وی افزود: به دستور شهردار،در اسرع وقت جلسه ای با حضور پیمان کار جدید و معاون اجرایی شهرداری صدرا برای بررسی دقیق وضعیت 8 پاکبان اخراجی تشکیل و آن هایی که بدون دلیل منطقی و قانونی اخراج شده اند، سریعا به کار قبلی خود بازگردند.
 
حاجی زاده در پایان با اشاره به تلاش های مسئولین صدرا گفت: ضمن تشکر مجدد از امام جمعه محترم و شهردار محترم صدرا به دلیل حساسیت و پیگیری موضوع، به اطلاع مردم عزیز می رسانیم که دانشجویان بسیجی تا زمان حل کامل این مشکل و احقاق حقوق پاکبانان عزیز با دقت ناظر پیگیر موضوع خواهند بود.
کد مطلب : ۱۹۷۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما