۰
plusresetminus
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس:

فراقوا بودن از نقاط قوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، فراقوا بودن را از نقاط قوت این ستاد دانست و گفت: این ستاد تحت نظر هیچ یک از قوا نیست و هر سه قوه باید برای تحقق فرایض الهی ستاد را یاری دهند.
فراقوا بودن از نقاط قوت ستاد امر به معروف و نهی از منکر است
به گزارش حافظ خبر، سلمیان مهدوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فسا، گفت: وظیفه ستاد در وهله اول ایجاد گفتمان عمومی و در گام دوم همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است . مهدوی گفت: امر به معروف و نهی از منکر عاملی است که وحدت ملی را حفظ می کند، نظام را مراقبت کرده و فرایض دینی را برپا می دارد .
وی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی معاونت‌ها در ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها، بر لزوم داشتن مکان مستقل برای ستاد شهرستان‌ها تاکید کرد.
مهدوی تصریح کرد: هر سازمان یا تشکیلاتی برای اینکه در تعلق غیر نباشد، باید جا و مکانی مستقل داشته باشد و در همین راستا ستادهای امر به معروف و نهی از منکر باید از نظر مکان و شرایط مستقل شوند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس گفت: در معاونت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید افرادی مشغول به کار شوند که مشغله و درگیری‌های خارج از معاونت خود را نداشته باشند .
 
کد مطلب : ۱۹۷۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما