۰
plusresetminus

مذاکرات نهایی با بخش خصوصی برای اجرای دوچرخه هوشمند اشتراکی در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از انجام مذاکرات با سرمایه‌گذار برای ایجاد نظام دوچرخه هوشمند اشتراکی خبر داد.
مذاکرات نهایی با بخش خصوصی برای اجرای دوچرخه هوشمند اشتراکی در شیراز
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، «سینا بنی زمانی» گفت: در حال انجام مراحل نهایی مذاکرات با سرمایه‌گذار جهت ایجاد نظام دوچرخه هوشمند اشتراکی در شیراز هستیم.
 
وی ادامه داد: در مراحل نهایی مذاکرات با طرف سرمایه‌گذار جهت استفاده از سرمایه و توان فنی بخش خصوصی در ایجاد نسل چهارم نظام دوچرخه اشتراکی هوشمند با استفاده از فناوری اینترنت اشیا در شیراز هستیم.
 
رییس کمیسیون اقتصاپ و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: جهت اجرای نظام دوچرخه‌ی اشتراکی هوشمند در شیراز از مدتی قبل با سرمایه‌گذارانی مذاکره کردیم که یکی از این مذاکرات فاصله‌ی کمی تا رسیدن به توافق نهایی دارد.
 
به گفته عضو شورای اسلامی شهر شیراز این مذاکرات با همکاری و هماهنگی کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر،  کمیسیون حمل و نقل شورای شهر، معاونت حمل و نقل و معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز انجام شد و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسبت به انعقاد و اجرای قرارداد با بخش خصوصی اقدام کنیم.
 
بنی زمانی اظهار کرد: استفاده از سرمایه‌ی بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های انسان‌محور از اولویت‌های شورای پنجم بوده است که این پروژه می‌تواند از نمونه‌های بارز آن باشد.
 
وی تامین مطلوبیت سفر در زمینه دوچرخه‌های اشتراکی را اولویت شورای شهر شیراز اعلام کرد و گفت: در زمینه تامین نسل چهارم سیستم دوچرخه‌های اشتراکی، اولویت ما در مذاکرات تامین مطلوبیت سفر شهروندان شیرازی به لحاظ میزان دسترسی عادلانه، کیفیت تجربه سفر و همچنین قابلیت رقابت از لحاظ نرخ قیمتی با سایر روش‌های حمل و نقل است که با مذاکرات صورت گرفته با طرف سرمایه‌گذار، در صورت حصول توافق نهایی، امکانات متمایزی در اختیار شهروندان شیرازی قرار خواهد گرفت
کد مطلب : ۲۰۱۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما