۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس :

کلنگ زنی پروژه آبرسانی و ساخت دبستان ۶ کلاسه خیر ساز روستای تل قم دژگاه شهرستان فراشبند انجام شد

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت : با هماهنگی شرکت ذرب ایران کلنگ زنی پروژه آب رسانی و ساخت یک دبستان ۶ کلاسه در روستای تل قم دژگاه شهرستان فراشبند انجام شد .
کلنگ زنی پروژه آبرسانی و ساخت دبستان ۶ کلاسه خیر ساز روستای تل قم دژگاه شهرستان فراشبند انجام شد
به گزارش حافظ خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس یداله رحمانی درمراسم کلنگ زنی پروژه آبرسانی و ساخت مدرسه روستای دژگاه شهرستان فراشبند بیان داشت : تامین مالی این دو پروژه توسط شرکت ذرب ایران به عنوان خیر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان انجام می شود .
وی در ادامه افزود : پروژه آبرسانی به روستای تل قم با اعتباری بالغ بر هجده میلیارد ریال و ساخت دبستان 6 کلاسه نیز با اعتبار بیست میلیارد ریال انجام می شود .
معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس با توجه به مدت زمان ساخت این دو پروژه اظهار داشت :  با توجه به برنامه ریزی انجام شده این دو پروژه ظرف مدت 12 ماه به بهره برداری خواهد رسید .
یداله رحمانی در خصوص حضور شرکت ذرب ایران در منطقه دژگاه عنوان داشت : با توجه به بهره برداری از سرمایه گذاری خارجی در این منطقه و برداشتن گام موثر این شرکت امید است که در آینده با مشارکت های بیشتر شرکت مذکور شاهد پروژه های بیشتری باشیم .
گفتنی است مراسم کلنگ زنی با حضور جناب آقای کورش کرم پور نماینده شهرستان های فیروزآباد ، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی ، نوسازی و تجهیز مدارس ، فرماندار شهرستان فراشبند و مدیران شرکت ذرب  ، مردم شریف روستاهای دژگاه و تل قم ایران صورت پذیرفته است.
کد مطلب : ۲۰۱۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
امین
feedback
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با آبرسانی روستای تل قم متاسفانه هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است .وفقط کلنگ زنی در تاریخ ذکر شده انجام شد.هیچ کس جوابگو نیست .
ریحانی
feedback
Iran, Islamic Republic of
من خودم ساکن روستای تل قم هستم .واقعا تامین آب مصرفی در این روستا خیلی مشکل هست .از تاریخ کلنگ زنی تقریبا دو سال می گذرد . سرمایه گزاری خارجی ، فرمانداری ، اداره آبفای شهرستان ، تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده است. مردم روستا هیچ امیدی به لوله کشی آب در این روستا ندارند.وکمکم به مهاجرت روی می آورند .