۰
plusresetminus

ناكامي قاچاقچيان در انتقال 489 كيلو ترياك در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
فرمانده انتظامی استان از کشف 489 کیلوگرم ترياك در شهرهاي شيراز و ني ريز خبر داد.
ناكامي قاچاقچيان در انتقال 489 كيلو ترياك در فارس
به گزارش حافظ خبر، سردار "احمد علي گودرزي" در تشريح این خبر گفت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باند های قاچاقچيان و در پي اطلاع رسیده مبني بر اينكه شخصي قصد تحويل يك محموله ترياك را دارد؛ موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از رصد اطلاعاتي در كمربندي شيراز، خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسايي و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در يك عمليات ضربتي آن را متوقف كردند.
سردار گودرزي تصريح كرد: در بازرسي از اين خودرو ميزان 267 كيلوگرم ترياك كشف و در همين راستا يك قاچاقچي دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ني ريز" از دپو مقداري ترياك در يكي از روستاها مطلع و بلافاصله به محل مذكور اعزام شدند.
اين مقام ارشد انتظامي با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از يك گله داني در آن روستا، ميزان 222 كيلوگرم ترياك كشف كنند، عنوان داشت: شناسايي و دستگيري قاچاقچيان باندهاي بزرگ مواد مخدر در دستور كار پليس فارس قرار دارد و نيروي انتظامي با تمام توان مسير را براي سوداگران مرگ ناامن مي كند.
 
کد مطلب : ۲۰۲۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما