۰
plusresetminus

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی شهادت امام جمعه کازرون

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
در پی شهادت مظلومانه حجت الاسلام والمسلمین خرسند، امام جمعه فقید کازرون، آیت الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در پی شهادت امام جمعه کازرون
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند، پیامی به شرح زیر صادر کرد:"بسم الله الرحمن الرحیم
يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلي في عِبادي وَ ادْخُلي جَنَّتي
شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج محمد خرسند قدس الله نفسه الزکیه عالم جلیل القدری که عمری را در سنگر تهذیب نفس و  مبارزه با رژیم منحوس پهلوی سپری کرد ، مایه تأسف و تألم خاطر اینجانب گردید .
  شهادت این مبارز انقلابی و عالم جلیل القدر در لیله القدر نشان از اوج خباثت دشمنان دین و دیانت و رذالت گروههای التقاطی و برنامه های هدفمند آنان است .
فقدان این مجاهد فی سبیل الله که بیش از دو دهه سمت امامت جمعه شهرستان کازرون را بعهده داشته و خدمات شایان توجهی به حوزه علمیه و اهالی محترم آن دیار مبذول داشته اند را به حضرت ولی الله الاعظم روحی له الفدا، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ، علماء اعلام و اهالی محترم شهرستان کازرون و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده ، از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با اولیاء الله و صالحین را برای این مبارز فقید و صبر و اجر برای سایر بازماندگان مسئلت مینمایم .
از تمامی دوستداران آن یار دیرین امام و رهبری درخواست دارد با حضور در مراسم تشییع ، خاکسپاری و ترحیم ایشان ، چشم فتنه را کور نمایند. والـسلام"
 
کد مطلب : ۲۰۴۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما