۰
plusresetminus

همخوانی شعار شورای شهر شیراز با پروژه‌های در دست اجرا

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
استاندار فارس گفت: پروژ‌ه‌هاي شاخص شهري که در شیراز در دست اجراست، با شعار اعضای شورای پنجم این کلانشهر در زمينه فرهنگي، ترافيك و كالبدي همخوانی دارد .
همخوانی شعار شورای شهر شیراز با پروژه‌های در دست اجرا
به گزارش حافظ خبر، عنايت‌‌الله رحيمي سه‌شنبه ٢٨ خرداد در حاشيه بازديد از برخی پروژه‌هاي شاخص شهرداري شيراز که به همراه شهردار انجام شد، در جمع خبرنگاران به هدف گذاري پروژ‌ه‌هاي شاخص شهري و همخوانی آنها با شعار مجموعه شورای پنجم در زمينه فرهنگي، ترافيك و كالبدي اشاره کرد و به تشریح جزییات بازدید دو ساعته خود پرداخت . رحیمی گفت: مجموعه سينما و سالن‌هاي فرهنگي در منطقه كوزه‌گري با زمانبندي ١٨ ماهه و اعتباري بيش از ٢٥ ميليارد تومان در حال احداث است كه مي‌تواند مورد استفاده مردم اين منطقه و توزيع متناسب خدمات در سطح شهر شود .
استاندار فارس به بازديد از چند تقاطع غيرهمسطح در دست اجرا هم اشاره و با بيان اينكه يكي از معضلات ما تلفات جاني در كمربندي جنوبي شيراز است، اضافه کرد: با تمهيدات ترافيكي انديشيده شده در قالب نرم افزاري(طرح‌هاي ترافيكي، حضور پليس و دوربين) و سخت افزاري(گاردریل‌ها، جداكننده‌ها و تقاطع‌هاي غيرهمسطح) پروژه‌هايي در دست اجرا است كه علاوه بر اتصال جنوب و شمال شيراز، موجب كاهش تلفات و تصادفات خواهد شد .
رحيمي ادامه داد: براي تكميل اين پروژه‌ها، اعتبار مناسبي پيش‌بيني شده و پيمانكاران توانمندي در اين طرح‌ها با استفاده از توان تخصصي سازمان عمران شهرداري در حال فعاليت هستند .
وی با بيان اينكه در جريان اين بازيد از تعدادي پارك و فرهنگسراهاي در حال ساخت هم بازديد شد، اظهار كرد: با بهره‌برداري از اين نوع پروژه‌ها، تعادل بخشي بين مراكز شهري ايجاد خواهد شد .
استاندار فارس همچنين ابراز اميدواري كرد كه با تلاش شهردار و تامين نقدينگي لازم پروژه‌ها در زمان بندي مشخص شده به بهره‌برداري برسند .
رحیمی اضافه كرد: پروژه بزرگ تقاطع غيرهمسطح مهديه نيز كه جنوب و شمال شيراز را به هم وصل مي‌كند پروژه‌اي فني و اثرگذار به شمار می‌رود كه با جديت همكاران شهرداري در حال احداث است.
وی همچنين با بيان اينكه بين درآمد و اعتباري كه بايد در قالب قرارداد و موافقت نامه مبادله و تامين شود، تفاوت وجود دارد، اظهار كرد: با تلاش معاونت عمراني استانداري فارس هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي با دستگاه‌هاي خدمات رسان در زمينه جابه‌جایی تاسيسات و ...در حال انجام است .
 
کد مطلب : ۲۰۶۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما