۰
plusresetminus

توقيف پرايد حامل 146 كيلو حشيش در کازرون

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
فرمانده انتظامي استان از توقيف يك سواري پرايد و كشف 146 كيلو حشيش در شهرستان "كازرون" خبر داد.
توقيف پرايد حامل 146 كيلو حشيش در کازرون
به گزارش حافظ خبر؛ سردار "رهام بخش حبيبي" گفت: مأموران انتظامي شهرستان "كازرون" با اقدامات فني و پليسي، محل تردد قاچاقچيان مواد مخدر توسط يك سواري پرايد را در محور "قائميه-نورآباد" شناسايي کردند و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان با هماهنگي مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند و پس از ايست و بازرسي و كنترل خودروهاي عبوري به صورت محسوس و نامحسوس، در نهايت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: ماموران پس از مشاهده خودروی قاچاقچیان دستور ایست را صادر کردند كه راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار كرد.
سردار "حبيبي" با اشاره به اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، قاچاقچيان عرصه را بر خود تنگ ديدند و با رها كردن خودرو؛ با استفاده از كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا اقدام به فرار كردند، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 146 كيلو حشيش كشف كنند.
اين مقام ارشد انتظامي در پايان با بيان اينكه تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري قاچاقچيان متواري ادامه دارد، از شهروندان خواست: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طريق تلفن 110 به خدمت گزاران خود در انتظامي فارس اطلاع دهند.
 
کد مطلب : ۲۰۷۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما