۰
plusresetminus
با هوشیاری و اقدامات به موقع و سریع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قیرو کارزین

زمین خواران عرصه های منابع طبیعی این شهرستان غافلگیر شدند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین از اجرای حکم رفع تصرف نزدیک به سه هکتار از اراضی منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.
زمین خواران عرصه های منابع طبیعی این شهرستان غافلگیر شدند
به گزارش حافظ خبر، یعقوب نظریان رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین با اعلام این خبر افزود:با هوشیاری و اقدامات به موقع و سریع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی قیرو کارزین متخلفانی که اقدام به تخریب و تصرف در منطقه "دشت لار" شهرستان قیروکارزین کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار داشت:با دستور کتبی دادستان شهرستان و نیز تلاش و پیگیری نیروهای یگان حفاظت شهرستان قیر و کارزین حدود 3 هکتار از اراضی ملی که توسط سودجویان فنس کشی و غصب شده بود رفع تصرف و به انفال بازگردانده شد.
نظریان افزود: در پی دریافت گزارشهای مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دشت لار  شهرستان وسط افراد خاطی عملیات رفع تصرف با توجه به اهمیت موضوع در کمترین زمان ممکن انجام شد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین ضمن اشاره به تلاشهای طاقت فرسای نیروهای منابع طبیعی با توجه به شرایط بسیار گرم هوا در این عملیات اظهار داشت: با هماهنگی بسیار مناسب با مقامات قضایی شهرستان حکم قلع و قمع دراراضی مذکور صادر و با همکاری نیروی انتظامی توسط نیروهای منابع طبیعی به اجرا در آمد. وی اظهار داشت:متخلفین بازداشت شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیرو کارزین ضمن هشدار به متصرفان عرصه های منابع طبیعی از مردم خواست در صورت مواجه با هرگونه تخريب و تصرف در اراضی ملی،یگان امداد جنگل و مرتع را با شماره تلفن شبانه روزی 1504 مطلع نمایند.
وسعت اراضی ملی شهرستان قیرو و کارزین 400هزار هکتار می باشد و منطقه  "دشت لار "نیز در 80 کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است.
کد مطلب : ۲۰۹۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما