۰
plusresetminus

گزینه استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۲
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد. این در حالی است که گزینه جایگزین محمد کاظم نظری از استانداری قم به کهگیلویه و بویراحمد می آید.
گزینه استانداری فارس، معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد
به گزارش حافظ خبر، خبری مبنی بر تغیر معاون سیاسی ، امنیتی استداندار کهگیلویه و بویراحمد بر روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است. یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این خبر ، اظهار داشت : با بازنشستگی معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گزینه جایگزین وی احد جمالی است که در استان قم مشغول به فعالیت است.
وی افزود: احد جمالی مدیرکل سیاسی، امنیتی استان قم جایگزین معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد/ تناقض رفتار جمالی در اعتقاد به بومی گرایی
 
معاون سیاسی جدید کیست؟
قم نیوز نوشت : جمالی در بین سیاسیون فارس چهره نام آشنایی است. او متولد شهر فسا و از سوابقی همچون مدیر آموزش و پرورش مناطق ششده و قره بلاغ و خرامه، مدیر کل حراست استانداری فارس در زمان انصاری لاری، مشاور عمرانی وزارت ارشاد در دولت اصلاحات، مدیر دفتر فنی و عمران اداره کل اوقاف فارس را در کارنامه خود دارد.
 
جمالی که یکی از اصلاح طلبان تندرو فارس محسوب می شود، چند بار سعی کرد، شانس خود را برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس هم امتحان کند اما رد صلاحیت شد.
 
وی که سال ها رئیس حزب اعتماد ملی در فارس بوده در سال ۹۲ رئیس ستاد عارف در انتخابات ریاست جمهوری بود و با کناره گیری وی به ستاد روحانی پیوست.
 
شنیده شده که، وی به همراه چند تن از اعضای حزب اعتماد ملی از جمله سیدمحمدعلی افشانی استاندار سابق فارس، در نامه ای به رئیس جمهور، خواستار رفع حصر سران فتنه شدند و نهایتاً در خردادماه سال ۹۳ به تیم سیدمحمد احمدی پیوست و به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس معرفی شد.
کد مطلب : ۲۰۹۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما