۰
plusresetminus

آخرین کشفیات پلیس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
از آخرین جزئیات کشفیات پلیس در استان فارس باخبر شوید.
آخرین کشفیات پلیس
به گزارش حافظ خبر، جدیدترین کشفیات پلیس فارس در طی یکی دو روز گذشته به شرح زیر می باشد:::

كشف بيش از 16 كيلو شيشه در ني ريز
فرمانده انتظامي ني ريز گفت: با تلاش مأموران انتظامي مستقر در ايست و بازرسي، يك سواري سمند توقيف و ميزان 16 كيلو و 720 گرم شيشه كشف شد.
سرهنگ "سيدخالد يوسفي" گفت: مأموران انتظامي مستقر در ایستگاه بازرسی "قطرويه" اين شهرستان، هنگام کنترل خودروهای عبوری، به يك سواري سمند مظنون و آن را متوقف كردند.
وي افزود: در بازرسي از اين خودرو، 16 كيلو و 720 گرم شيشه که به صورت ماهرانه اي در باك جاسازي شده بود كشف و راننده نيز دستگير شد.
سرهنگ "يوسفي" تأكيد كرد: پليس در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و مبارزه بي امان با اين پديده شوم، از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهد كرد.


كشف دوربين مداربسته قاچاق درآباده
فرمانده انتظامي آباده از توقيف يك سواري سمند و كشف 12 دستگاه دوربين مدار بسته خارجي و يك دستگاه nvr قاچاق به ارزش يك ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "طهماسب سمائي" گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان آباده هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور هاي مواصلاتي به يك سواري سمند حامل بار مظنون و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آباده بيان كرد: در بازرسي از اين خودرو، 12 دستگاه دوربين مدار بسته و يك دستگاه nvr خارجی قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در اين راستا يك نفر متهم دستگير و به مرجع قضائي تحويل داده شد، افزود: برابر نظر كارشناسان ارزش ريالي اين محموله قاچاق يك ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.



کشف دام قاچاق میلیاردی در ممسنی
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک کامیون و کشف 20 راس گاو قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال خبر داد.
سرهنگ "محمد هاشم قسام" بيان كرد: ماموران  یگان امداد اين شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق، در حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ "قسام" با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو، تعداد 20 راس گاو قاچاق كشف و راننده نيز دستگير شد، خاطر نشان كرد: ارزش ریالی احشام مشکوفه برابر نظر کارشناسان، 5 میلیارد ریال برآورده شده است .
 
کد مطلب : ۲۱۰۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما