۰
plusresetminus
در سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به شهرستان های نیریز و استهبان انجام شد

کلنگ زنی کلانتری مسکن مهر در شهرستان نیریز/بازدید سر زده از ادارات

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
عبدالرضا قاسمپور در سفر به شهرستان های نیریز و استهبان ، علاوه بر حضور در میان کارکنان فرمانداری‌ها و بازدید سرزده از ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیریز‌، در مراسم کلنگ زنی کلانتری مسکن مهر این شهرستان نیز حضور یافت.
کلنگ زنی کلانتری مسکن مهر در شهرستان نیریز/بازدید سر زده از ادارات
به گزارش حافظ خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، قاسمپور در مراسم کلنگ زنی کلانتری مسکن مهر نیریز که با حضور مسئولان شهرستان انجام شد، به تعداد زیاد مسکن مهر ساخته شده در نیریز اشاره کرد و افزود: بی تردید تامین زیرساخت هایی همچون خدمات آب،برق،گاز،مراکز بهداشتی و درمانی، مدرسه و کلانتری در این مجموعه مسکن مهر ضرورت دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نعماتی همچون‌ سلامت و امنیت را بسیار با ارزش دانست و عنوان کرد: اهمیت این نعمت‌ها در زمان فقدان آنها احساس می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه امنیت ضرورت توسعه است ، خاطرنشان کرد : اگر  امنیت و آرامش بر جامعه حاکم نباشد نمی‌توان به توسعه در ابعاد و حوزه‌های گوناگون آن جامعه امید داشت.
قاسمپور با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه تصریح کرد:  اقدامات نیروی انتظامی باید بر اساس اقتدار و مهربانی و دانش بنیان بودن برنامه ریزی شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جایگاه خوبی در جامعه دارد یادآور شد:  نیروی انتظامی از لب مرزها تا قلب شهرها حضور دارد و به رغم گستردگی ارتباطات و تکنولوژی از قبیل دوربین ها و... نیاز جامعه به نیروهای انتظامی هر روز افزون‌تر می‌شود.
 قاسم پور تاکید کرد: علاوه بر ایجاد امنیت ، احساس امنیت نیز در خور توجه و اهمیت است چرا که گاه به رغم اینکه امنیت وجود دارد  احساس امنیت  در مردم ایجاد نمی شود.
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت استان از تسریع در روند ساخت این کلانتری حمایت خواهد کرد، از پیمانکاران پروژه خواست تکمیل این پروژه را با سرعت بیشتری دنبال کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در این سفر علاوه بر حضور در جمع کارکنان فرمانداری های دو شهرستان، بازدیدهایی سر زده نیز از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیریز داشت.
وی در جمع کارکنان این دو اداره  بر تسریع در  خدمت‌رسانی به مردم ، شفافیت و پاسخگویی  تاکید کرد و از کارگزاران دولت در فرمانداری‌ها خواست همواره و در همه امور  بیانیه گام دوم انقلاب را که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده است را سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع ادامه داد: توجه به نیروی کارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان نباید مورد غفلت واقع شود.
قاسم پور  بیان کرد:  فرمانداری ها باید با تقویت نظارت بر فعالیت ادارات شهرستان ها زمینه ایجاد تحرک بیشتر این‌ ادارات در راستای خدمت رسانی به مردم و توسعه شهرستان را ایجاد کنند.
 وی با اشاره به اینکه سال جاری با عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده از کارگزاران دولت در شهرستان‌ها خواست حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با بیان اینکه پایان سال جاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود بر لزوم برگزاری انتخابات قانونمند ، سالم و با شکوه تاکید کرد.
کد مطلب : ۲۱۰۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما