۰
plusresetminus
کشفیات؛

توقيف پژو حامل 340 كيلو ترياك در فارس/ كشف 57 كيلو ترياك از مسافر اتوبوس/ كشف بيش از 761 هزار نخ سيگار قاچاق در شيراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
در استان فارس نیروی انتظامی چندین کشف در حوزه مواد مخدر و دخانیات داشته است.
توقيف پژو حامل 340 كيلو ترياك در فارس/ كشف 57 كيلو ترياك از مسافر اتوبوس/ كشف بيش از 761 هزار نخ سيگار قاچاق در شيراز
توقيف پژو حامل 340 كيلو ترياك در فارس
سردار "رهام بخش حبيبي" بيان كرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فني و تخصصي، از تردد يك سواري 405 حامل مواد مخدر مطلع شدند.
فرمانده انتظامي استان افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که پس از انجام یک سری کارهاي اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در ورودي شيراز شناسايي و متوقف شد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو، ميزان 340 كيلو ترياك كشف شد، تصريح كرد: در اين خصوص يك نفر دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي استان يادآور شد: نيروي انتظامي فارس با اشراف اطلاعاتي و حضور خود در تمام نقاط استان، اجازه نمي دهد قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت در هيچ نقطه اي احساس امنيت و آرامش كنند و برخورد با آنان به صورت قاطع و قانوني است.


كشف 57 كيلو ترياك از مسافر اتوبوس
سرهنگ "سيد خالد يوسفي" در تشريح اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، روز گذشته ماموران انتظامي ايستگاه بازرسي "قطرويه" اين شهرستان، هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك اتوبوس مظنون و آن را متوقف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ني ريز با بيان اينكه مأموران در بازرسي از چمدان يك نفر از مسافران، مقدار 57 كيلو ترياك كشف كردند، تصريح كرد: متهم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.


كشف بيش از 761 هزار نخ سيگار قاچاق در شيراز
سرهنگ "كاووس محمدي" بيان كرد: ماموران پليس اطلاعات استان با اقدامات فني و تخصصي از دپوي سيگار خارجي قاچاق در يك منزل مسكوني در "بلوار رحمت" شيراز مطلع شدند و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ "محمدي" تصريح كرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل مذكور اعزام و در بازرسي از آن محل، تعداد 761 هزار و 400 نخ سيگار خارجي قاچاق كشف كردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش سيگارهاي قاچاق مكشوفه، 2 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است، عنوان داشت: تلاش براي دستگيري متهم ادامه دارد.
 
کد مطلب : ۲۱۲۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما