۰
plusresetminus

کشفیات مواد مخدر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
دو محموله مواد مخدر در روز گذشته در عملیات پلیس کشف شد.
کشفیات مواد مخدر
به گزارش حافظ خبر، دو محموله مواد مخدر در روز گذشته در عملیات پلیس کشف شد.

100 كيلو ترياك در ني ريز كشف شد
فرمانده انتظامي ني ريز از كشف 100 كيلو ترياك در مناطق كوهستاني اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "سيدخالد يوسفي" افزود: ماموران انتظامي اين شهرستان، با اطلاعات فني مطلع شدند 4 نفر كوله‌بر قصد انتقال مقداري مواد مخدر از مسيرهاي كوهستاني به ني ريز را دارند كه رسيدگي به موضوع در دستور كار قرار گرفت.
سرهنگ "يوسفي" با بيان اينكه ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند، عنوان داشت: كوله‌بران با مشاهده پليس با به جا گذاشتن محوله مواد مخدر و با توجه به كوهستاني بودن منطقه از محل متواري شدند.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه در پاكسازي از آن منطقه، مقدار 100 كيلو ترياك كشف شد، خاطر نشان كرد: تلاش براي دستگيري قاچاقچيان متواري كماكان ادامه دارد.


كشف 172 كيلو ترياك در بازرسي از منزل
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان  از كشف 172 كيلو و 250 گرم ترياك و  دستگيري 2 نفر قاچاقچي در شيراز خبر داد.
سرهنگ "عبدالله خسرواني" افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با تحقيقات فني و تخصصي مطلع شدند 2 نفر مقداري ترياك در منزل خود در يكي از محله هاي شيراز دپو كرده‌اند كه موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
سرهنگ "خسرواني" با بيان اينكه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل، ميزان 172 كيلو و 250 گرم ترياك كشف كردند، عنوان داشت: در اين خصوص 2 نفر دستگير و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود، به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سريعا با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس و موضوع را اطلاع دهند.
کد مطلب : ۲۱۲۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما