۰
plusresetminus

مطالبه گری دانشجویان فسایی جواب داد

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۴
تلاش و اعتراض دانش‌آموزان فسایی و پیگیری مسئولان برای رسیدگی به اعتراض این دانش‌آموزان نسبت به نتایجی که سازمان سنجش اعلام کرده بود، نتیجه داد.
مطالبه گری دانشجویان فسایی جواب داد
به گزارش حافظ خبر، تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان فسا پنجشنبه گذشته با حضور در مقابل آموزش و پرورش شهرستان، پاسخگویی مسئولان درباره نتایج اعلامی سازمان سنجش آموزش کشور در پیوند با دعوت‌شدگان به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را خواستار شدند.
مسلم امینی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فسا  به ایرنا اظهار داشت: هرچند آموزش و پرورش مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد اما به عنوان یک معلم و همشهری و با هدف آرامش داوطلبان و خانواده آنها موضوع را پیگیری می‌کنیم.
وی ادامه داد:‌ با رابط وزارت آموزش و پرورش در سازمان سنجش و نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری این امر تماس گرفتیم تا مطالبات دانش آموزان فسایی را پیگیری کنند.
دانش‌آموزی در این باره گفت: که با رتبه ۷۶ با وجود پذیرفته شدن در دانشگاه فرهنگیان به مصاحبه دعوت نشدم اما رتبه ۱۶۰۰۰ دعوت به مصاحبه شد.
دانش‌آموز دیگر که رتبه ۱۳۷ کنکور را دارد نیز اظهار داشت: این تبعیض است و می بایست سازمان سنجش پاسخگو باشد.
دانش آموزان دیگری با رتبه  ۲۰۰ و ۵۰۰ نیز خواستار پاسخ دانشگاه فرهنگیان شدند.
سازمان سنجش یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای ضمن عذر خواهی،اسامی دانش آموزانی را که در زمان معرفی افراد، به دلیل عدم اعمال کد شهرستان های ذیربط، در ردیف معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته اند و دارای شرایط دعوت به مصاحبه بودند را اعلام کرد.
اطلاعیه سازمان سنجش به شرح ذیل است:
پیرو اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۰۴ درخصوص معرفی شدگان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص آزمون سراسری سال ۱۳۹۸، بدین وسیله ضمن عذرخواهی از داوطلبان بومی شهرستان های فسا و نی ریز در استان فارس و داوطلبان بومی شهرستان لنجان در استان اصفهان که در زمان معرفی افراد، به دلیل عدم اعمال کد شهرستان های ذیربط، در ردیف معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته اند، لذا از کلیه داوطلبانی که اسامی آنان به شرح ذیل به عنوان داوطلبان واجد شرایط رشته های تحصیلی ذیربط اعلام گردیده، دعوت می نماید با مراجعه به سایت مرکز مجری مصاحبه و یا اداره کل آموزش و پرورش استان بومی مندرج در اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۶/۰۴ که در سایت این سازمان قراردارد، از زمان و مکان دقیق مصاحبه مطلع شده و برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به محلهای ذیربط مراجعه کنند.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 
ایرنا
کد مطلب : ۲۱۴۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما