۰
plusresetminus
مدیر کل امداد فارس خبر داد؛

افتتاح سومین باجه قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان جهرم

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
سومین باجه قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان جهرم افتتاح و آماده خدمت رسانی به مددجویان شد.
افتتاح سومین باجه قرض الحسنه امداد ولایت در شهرستان جهرم
به گزارش حافظ خبر، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در آیین افتتاح باجه قرض الحسنه امداد ولایت شهرستان جهرم، گفت: پس از لارستان و آباده این سومین باجه قرض الحسنه امداد ولایت است که در شهرستان های استان افتتاح و به صورت ویژه خدمت رسانی می کند.
بذرافشان با بیان اینکه در سال 97 بیش از 72 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان و نیازمندان استان واگذار شده است، افزود: این تسهیلات در قالب 13 هزار و 500 فقره وام کارگشایی، اشتغال، خودکفایی و ودیعه مسکن و به همت مردم و خیران نیک اندیش فارس سپرده گذاری و اعطا شد. همچنین در 5 ماهه ابتدایی سال جاری نیز 42 میلیارد تومان در قالب 7 هزار فقره وام کارگشایی، اشتغال و خودکفایی و ودیعه مسکن پرداخت شده است.
وی در ادامه عنوان کرد: استان فارس در سال 97 و همچنین 5 ماهه ابتدایی سال جاری رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده است که این امر نشان دهنده همکاری و همیاری مردم و خیران با کمیته امداد استان است.
مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: نگاه مردم استان به مساله قرض الحسنه به عنوان سیاست راهبردی امداد، در کنار سایر خدمات نگاهی ویژه بوده است. از این رو باجه مذکور می تواند پایگاهی اثربخش در مسایل معیشتی خانواده ها محسوب شود.
بذرافشان با اشاره به رویکرد هیئت امنای کمیته امداد کشور گفت: مقرر شده است که خدمات این نهاد برون سپاری شده و در اختیار مراکز نیکوکاری گذاشته شود. در همین راستا این نوید را به مردم فهیم سراسر کشور علی الخصوص استان فارس می دهیم که این مراکز به صورت فعال و پویا در خدمت مردم باشند.
وی در پایان از مردم نیکوکار و خیران فارس درخواست کرد که همچون گذشته در حوزه های مختلف در کنار امداد باشند تا خدمات شایسته ای را به نیازمندان و مددجویان ارایه کنند.
کد مطلب : ۲۱۴۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما