۰
plusresetminus

فرمانده جدید سپاه لامرد معرفی شد

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳
سرهنگ سیدمحمود جعفری به عنوان فرمانده جدید سپاه لامرد معرفی شد.
فرمانده جدید سپاه لامرد معرفی شد
به گزارش حافظ خبر، جانشین سپاه فجر استان فارس در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه شهرستان لامرد، اظهار داشت: اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور دارای اقتدار و قدرت است و به‌واسطه این اقتدار،امنیت در کشور وجود دارد به‌واسطه وجود اتکای معنوی در میان نیروهای خود بوده است.
سردار یدالله بوعلی افزود: سپاه رقیب و در مقابل هیچ سازمانی نیست و در موضوعات اقتصادی، فرهنگی و امنیتی هرگاه کشور دچار مشکل شود این وظیفه سپاه است که ورود کند و این‌یک افتخار است.
وی گفت: هر جا سپاه کارهای برجسته‌ای انجام داده است به‌واسطه کمک‌های وسیع مردم بوده است چون متکی به ظرفیت مردمی است و این ساماندهی مردمی را ایجاد نموده استو ساختار بسیج نیز دارای اقشار مختلف است و در سیل خوزستان و لرستان نیروهای جهادی لامرد حضوری فعال و مسنجم داشتند.
بوعلی اضافه کرد: روزی که در اوج ناامیدی در داخل و خارج می‌گفتند که کار نظام تمام است این اقتدار نیروهای نظامی بود که نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کرد و اگر به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند به‌واسطه این است که زورشان بیشتر از این به انقلاب اسلامی نمی‌رسد.
وی بابیان اینکه امروز یک فرصت برای شهرستان لامرد فراهم‌شده است که یکی از جوانان این شهرستان در عرصه مهم مسؤولیت بازرسی سپاه استان که جایگاه بسیار مهم و حساسی است قرار بگیرد تصریح کرد: سرهنگ عبدالله زاده دارای شخصیتی مؤمن، باسواد مورداطمینان و ثبات شخصیتی است.
جانشین سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده جدید سپاه لامرد نیز به فرهنگ این شهرستان آشنایی کامل دارند و پیش‌ازاین فرماندهی سپاه شهرستان‌های قیر و کارزین و اقلید بوده‌ و فردی مؤمن و انقلابی است و اطمینان داریم مانند سرهنگ عبدالله زاده نقش خود را ایفا خواهند نمود.

نگران استحاله لامرد هستم
سرهنگ حسن عبدالله‌زاده در مراسم تکریم خود به‌عنوان فرمانده سپاه شهرستان لامرد بابیان اینکه  ما هر مشکلی داشتیم از درون کشور بود و راه‌حل آن مردمی کردن انقلاب است اظهار داشت: دو مطلب برای من اهمیت دارد، اول ستاد امربه‌معروف و ‌نهی از منکر است که با حضور حجت‌الاسلام حسین زاده امام‌جمعه لامرد بهتر خواهد شد و در حوزه تربیت و خانواده نیاز به کار بیشتر است.
معاون بازرسی سپاه فجر فارس گفت: دومین موضوعی که من را نگران کرده استحاله سیاسی در لامرد است٬ من نگران این هستم عده‌ای که مؤید فتنه 88 هستند در لامرد رفت‌وآمد داشته باشند.
وی اضافه کرد: اگر کسی از گذشته خودش پشیمان نباشد ما او را نمی‌پذیریم و این فرد نمی‌تواند در جامعه انقلابی جایگاهی داشته باشد.
فارس
کد مطلب : ۲۱۵۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما