۰
plusresetminus
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

درخشش شبکه بهداشت و درمان داراب در پویش بهار همدلی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹
کارکنان شبکه بهداشت و درمان داراب و نیک اندیشان این شهرستان، با حضوری فعال در پویش ملی «بهار همدلی»، موفق شد تا مبلغ ۲۲۴ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار ریال وجه نقد را جمع آوری و به حساب اختصاصی این پویش ملی واریز کند.
درخشش شبکه بهداشت و درمان داراب در پویش بهار همدلی
به گزارش حافظ خبر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب با حضور فعالانه خود در پویش ملی بهار همدلی و برنامه ریزی صحیح، موفق به جلب حمایت کارکنان و نیز جمعی از نیک اندیشان این شهرستان شدند.
دکتر «کوروش عزیزی» افزود: در پی حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و نیز دانشکده پیراپزشکی این شهرستان در نشست تیر امسال، ستاد پویش ملی بهار همدلی و تعیین خط مشی ها و نیز ارائه راهکارها و هم اندیشی های انجام شده، همکاران شهرستان داراب موفق شدند تا با به کارگیری روش های مناسب و کارشناسی شده، علاوه بر جذب کمک های کارکنان، حمایت نیک اندیشان خارج از شبکه بهداشت و درمان را نیز جلب کنند.
او با اشاره به توانمندی بالای حضور نیکوکاران در برنامه های خیریه گفت: جلب نظر و جذب کمک های خیرین خارج از سیستم دانشگاه می تواند یکی از بهترین روش ها برای افزایش مبلغ همیاری در تمامی امور نیک اندیشانه از جمله پویش ملی بهار همدلی باشد.
دبیر ستاد دانشگاهی پویش ملی بهار همدلی شیراز اظهار کرد: پویش ملی بهار همدلی، تجلی تاثیر گذاری عمیق دانشگاه و فرهیختگان جامعه بر رویدادها و وقایعی است که در جوامع رخ داده و نیازمند حضور حداکثری مردم است.
دکتر عزیزی اعلام کرد: تمامی مبلغ ۲۲ میلیون و چهارصد و ۷۵ هزار تومان جمع آوری شده در شهرستان داراب به حساب های اختصاصی این پویش واریز شده و مبالغ جمع آوری شده در سایر واحدها نیز به زودی واریز و اعلام می شود.
او با تقدیر از همکاران در شهرستان داراب، ابتکار استفاده از توان بالقوه نیکوکاران خارج از دانشگاه را یکی از راهکارهای مناسب برای جذب کمک های نقدی بیشتر و قابل تسری در سایر واحدها معرفی کرد.
در پی وقوع سیل در بهار سال جاری و آسیب دیدن بخش های بزرگی در شمال و جنوب کشور، از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمپینی تحت عنوان پویش ملی «بهار همدلی» برای ساخت و نوسازی منازل تخریب شده بر اثر این رویداد طبیعی اعلام شد.
کد مطلب : ۲۱۶۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما