۰
plusresetminus

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و توانبخشی شیراز برگزار شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
سیروس شاکری رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی، طبی و ورزشی شیراز گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و توانبخشی شیراز سوم مهر ماه 98 با 120 غرفه آغاز به کار کرد.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و توانبخشی شیراز برگزار شد
به گزارش حافظ خبر، سیروس شاکری رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم پزشکی، طبی و ورزشی شیراز در افتتاحیه این نمایشگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس افزود چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و توانبخشی شیراز سوم مهر ماه 98 با 120 غرفه آغاز به کار کرد که بیش از نیمی از غرفه ها از اعضای تحت پوشش این اتحادیه و تولید کنندگان استان فارس است.
وی افزود از ویژگی های این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه های قبلی این است که با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون نامگزاری امسال به نام سال رونق تولید ، تجهیزات و اقلام پزشکی که در این نمایشگاه عرضه و در مقابل دید بازدیدکنندگان قرار میگیرد بیشتر تولیدات داخلی بوده که از نمونه خارجی آن بهتر بوده و دارای نشان استاندارد است و با وجود تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه به لطف خدا و تلاش تولیدکنندگان داخلی و همکاران تجهیزات پزشکی و حمایت مسئولین اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کمبودی احساس نمیشود .
ایشان با ابراز امیدواری نسبت به حمایت مسئولین از تولیدات داخلی استان و اعضاء تحت پوشش این اتحادیه به ویژه دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان های تابعه خواستار اتخاذ تدابیری شد که کارپردازان اقلام درخواستی بیمارستانها را از درون استان تامین نموده همچنین نسبت به پرداخت مطالبات فروشندگان اقدامات موثری را انجام دهند. شاکری با تاکید بر اینکه اعضاء این اتحادیه از بدو تاسیس تا کنون بازوئی پرتوان برای دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستانها بوده و هستند و نقش اساسی در تامین سلامت جامعه ایفا نموده هرچند مورد بی مهری بعضی از سازمان ها قرار گرفته اند ولی باتوجه به رسالتی که دارند پیوسته در جهت ارتقا سلامت جامعه گام برمی دارند. 
ایشان در پایان ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان در این نمایشگاه از نقاط مختلف کشور نسبت به انعکاس یک طرفه اخبار نمایشگاه و کمرنگ جلوه دادن زحمات اتحادیه فروشندگان لوازم پزشکی، طبی و ورزشی شیراز توسط برخی رسانه ها اظهار گلایه نمود.
کد مطلب : ۲۱۶۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما