۰
plusresetminus

انتصاب معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
طی حکمی از سوی وزیر کشور، مهدی شفیعیان به‌عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم منصوب شد.
انتصاب معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم
به گزارش حافظ خبر، طی حکمی از سوی وزیر کشور، مهدی شفیعیان به‌عنوان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم منصوب شد.

در کارنامه شفیعیان معاون امور هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم و بخشداری مرکزی خنج، کردیان و سیمکان دیده می‌شود.

بیست و یکمین فرماندار ویژه جهرم، متولد ۱۳۶۰ در جهرم و دارای مدرک کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری از دانشگاه تهران است.

روابط عمومی فرمانداری ویژه جهرم اعلام کرد آیین معارفه فرماندار ویژه جهرم چهارشنبه ۹۸/۸/۱ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار می‌شود.

پیش از این علیرضا صحرائیان به مدت ۴ سال و یک ماه سکانداری فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را بر عهده داشت که در خرداد ماه ۱۳۹۸ استعفا داد و در این مدت شفیعیان سرپرستی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را عهده‌دار بود.
کد مطلب : ۲۲۰۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
rozbeh
feedback
Romania
تبریک به آقای شفیعیان .آقای شفیعیان مرد بزرگوار و خوبی است.اما فرمانداری باید شهرداری را کنترل کند چرا دراین شهر طرف با داشتن پروانه ساخت به خاطر تخلف رمین کناریش بیاد در رمین دیگری پیشروی کند ودیوارش را به نما بچسباند چرا بازرستن سهرداری و بازرسان نظام مهندسی کنترل نمیکنند.مثلا درخیابان حرم به حرم فطعه هفده پشت فصابی رمین درب ساختمانی درحال ساخت است که دیوار حیاطش در رمین مردم و اصول مهندسی را رعایت نکرده وظیف بازرسه این است که مشکلات مردم را حلکنند این زمین252متر است.الکی پایان کار ندهید.اقای شفیعیان عزیز باید به شهرداری جهرم فشاربیارید تا درست کار کنند نه اینکه فقط پول بگیرند حتی سارمان نظام مهندیی جهرم باید پیگیر مشکلات مردم شود.افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟