۰
plusresetminus

دانشکده فنی وحرفه ای فیروزآباد درآستانه گشایش؛ پذیرش دانشجو از بهمن ماه

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
با وعده خوش رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در آینده ای نزدیک شهرستان فیروزآباد صاحب دانشکده فنی و حرفه ای خواهد شد.
دانشکده فنی وحرفه ای فیروزآباد درآستانه گشایش؛ پذیرش دانشجو از بهمن ماه
به گزارش حافظ خبر، با وعده خوش رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در آینده ای نزدیک شهرستان فیروزآباد صاحب دانشکده فنی و حرفه ای خواهد شد.
محمد جامعی با بیان اینکه ساختمان آموزشی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان فیروزآباد با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود، از انعقاد دو قرارداد جدید برای ساخت خوابگاه و دیگری برای ایجاد حصار اطراف مجموعه به وسعت بیش از 75هزار متر خبر داد.
وی با اشاره به اینکه امید است این دانشگاه تا پایان بهمن‌ماه ۹۸ با پذیرش دانشجو راه‌اندازی شود، در خصوص رشته هایی که در این دانشکده ارائه خواهند شد، عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی یک طرح جامع آمایش سرزمینی و تحقیقات لازم به این نتیجه رسید که چه رشته‌هایی را برای شهرستان فیروزآباد و شهرهای هم‌جوار ایجاد کند.
وی ادامه داد: رشته‌های موجود در دانشگاه‌های شهرستان و فارغ‌التحصیلان هنرستان‌ها در فیروزآباد و هنرستان‌های شهرستان‌های قیروکارزین، کوار، فراشبند، جهرم و کازرون مورد آمایش سرزمینی قرار گرفت و با توجه به نیاز بازار کار، رشته ابزار دقیق، مکانیک خودرو و برق صنعتی را در نظر گرفتیم که به‌زودی تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس در پایان سخنان خود گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاهی مهارت محور و در واقع بازوی مهارتی نظام عالی و علمی کشور است و از منویات مقام معظم رهبری تأکید بر تقویت دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای بوده و با توجه به پتانسیل فیروزآباد که شهرستان پشتیبان منطقه پارس جنوبی بوده و برخورداری از صنایع مختلف در شهرستان وجود دارد می‌توان این مرکز به عنوان یک دانشگاه قوی و قادر در آینده نزدیک باشد.
منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۲۲۱۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما