۰
plusresetminus
در جلسه نظارت و کنترل بازار شهرستان شیراز مطرح شد:

نظارت بر بازار همچنان در اولویت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز گفت: نظارت بر بازار همچنان در اولویت کاری کارگروه تنظیم بازار قرار دارد.
نظارت بر بازار همچنان در اولویت
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جلسه نظارت و کنترل بازار به ریاست «حقیقی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز برگزار گردید.
در ابتدای جلسه «حقیقی» ضمن تقدیر از همکاری و نظارت بر بازار پس از اجرای قانون اصلاح قیمت بنزین تاکید نمود: همچنان نظارت بر بازار در اولویت کاری کارگروه تنظیم بازار قرار داشته و می بایست روزانه گزارش عملکرد به فرمانداری انعکاس یابد.
در این جلسه ضمن تاکید درخصوص تشدید نظارت بر بازار، در رابطه با کنترل قیمت کالاهای خاص در شب یلدا و همچنین تامین میوه شب عید به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
در ادامه مقرر گردید سازمان صمت در راستای کنترل توزیع سیلندرهای گاز و توزیع گوشت منجمد ویژه طرح تنظیم بازار و همچنین تشدید طرح نظارت ویژه شب یلدا، از تاریخ ۲۴ لغایت ۳۰ آذرماه اقدامات لازم را اجرایی نماید. در این جلسه همچنین مقرر گردید نظارت مستمر بر میزان جوجه‌ریزی، جهت تأمین به موقع گوشت مرغ در ماه‌های آتی از طریق سازمان جهاد کشاورزی شهرستان صورت پذیرد. علاوه بر آن توزیع گوشت گرم گوسفندی با هماهنگی امور عشایر و اتحادیه صنف قصابان و همچنین راه اندازی تعداد ۱۰ غرفه از سوی سازمان میادین شهرداری جهت توزیع میوه به صورت عرضه مستقیم در دستور کار قرار گرفت.
طبق گزارش سازمان صمت و اتاق اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی، توسط ۳۳ اکیپ در شیفت های صبح  و عصر، پس از اجرای قانون اصلاح قیمت بنزین، از صنوف مختلف در سطح شهرستان بازرسی صورت می پذیرد.
کد مطلب : ۲۲۳۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما