۰
plusresetminus
دکتر ابراهیمی درجمع مردم زنگی آباد:

پتانسیل بالای نقش رستم در جذب توریست و سرمایه گذار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲
دکتر ابراهیمی گفت: نقش رستم که در سایه تخت جمشید مظلوم واقع شده ، به تنهایی می تواند زمینه جذب گردشگران بسیاری را فراهم آورده و اشتغال بالایی داشته باشد.
پتانسیل بالای نقش رستم در جذب توریست و سرمایه گذار
به گزارش حافظ خبر؛ دکتر ابراهیم ابراهیمی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در جمع مردم زنگی آباد گفت: انقدر آش انتخابات یکی دو دوره گذشته شور شده که پای آن به شورای تامین نیز باز شده است.
وی با بیان اینکه با بی تدبیری و انتخاب های نادرست ما بوده که وضع فعلی را مشاهده می کنیم، عنوان کرد: نماینده ای که با خرید رای وارد مجلس میشود, دینی گردنش نیست و نباید توقع کار و پاسخگویی از او داشت.
دکتر ابراهیم ابراهیمی با اشاره به اینکه نتیجه انتخابات را اول خواست خدا و بعد همت مردم رقم خواهند زد، بیان داشت: با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان توانمند در عرصه انتخابات به گود وارد شده و این توانایی را در خود میبینم.
وی عدم استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه را یک نقطه ضعف مهم عنوان کرد و ادامه داد: نقش رستم که در سایه تخت جمشید مظلوم واقع شده ، به تنهایی می تواند زمینه جذب گردشگران بسیاری را فراهم آورده و اشتغال بالایی داشته باشد.
داوطلب حضور در مجلس از حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد معتقد است که استان فارس می بایست بار انداز اشتغال نه تنها برای بومیان، بلکه برای سایر استان ها نیز باشد.
وی افزود: نمیخواهم بگویم که قرار است انقلاب کنم اما میگویم با دردها و مشکلات آشنا هستم و میتوانم کمک حال باشم و حق مردم و منطقه را بگیرم.
دکتر ابراهیمی عنوان کرد: می خواهم ثابت کنم جوان ها می توانند، همه باید بدانند که بهترین جوانان دنیا را داریم و باید قدر آنان را بدانیم.
وی با بیان اینکه برای موضوعات مختلف, هدفمند و دغدغه مند ورود کرده و طرح ها و برنامه های کارشناسی خواهیم داشت، پیرامون شعارهای خود گفت: استفاده از نیروهای بومی و متخصص در هر حوزه، انتقال بانوان به متن تصمیمگیری و کارهای اجرایی و احیای صنعت توریسم و گردشگری از مهم ترین شعار انتخاباتی بنده می باشد.
معاون دادستان استان فارس در پایان تصریح کرد: صحبت های همه را شنیده و با آگاهی کاندیدای اصلح که شاخصه های لازم را دارد, انتخاب نماییم زیرا این فریضه از تکالیف الهی می باشد.
انتهای پیام/ م.ص
کد مطلب : ۲۲۵۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما