۰
plusresetminus
حسن شبانپور نماینده مردم دوره های ششم و هستم مجلس:

بخت بالایی دکتر ابراهیمی برای رسیدن به کرسی مجلس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸
حاج حسن شبانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در دوره های ششم و هشتم با حضور گردهمایی حامیان دکتر ابراهیم ابراهیمی، کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مسجد ابوالفضل مرودشت گفت: نظرسنجی های صورت گرفته ایشان به عنوان پدیده انتخابات شناخته شده است و از بخت بالایی برای رسیدن به کرسی مجلس برخوردار است.
بخت بالایی دکتر ابراهیمی برای رسیدن به کرسی مجلس
به گزارش حافظ خبر؛ حاج حسن شبانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرودشت, پاسارگاد و ارسنجان در دوره های ششم و هشتم با حضور گردهمایی حامیان دکتر ابراهیم ابراهیمی، کاندیدای مجلس از حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مسجد ابوالفضل مرودشت گفت:::

طبق گفته امام راحل نماینده باید از میان مردم, انقلابی, سیاستمدار, وقت شناس, متعهد و متخصص باشد
وکیل الدوله نباشد, استقلال داشته و وکیل الرعایا باشد.
طبق صحبت های رهبر, شاخصه های نماینده اصلح باید جوان و در عین جوانی دارای تجربه باشد, دشمن شناس, وقت شناس, شجاع, و کاردان باشد.
مایه افتخار و مباهات است که توانسته ام در کنار عزیزی باشم که فرزند شهید است و تمام ویژگی های ذکر شده از سمت امام راحل و مقام معظم رهبری را در ایشان میبینم.
اگر در صحن مجلس هر چیزی که باید تصویب شود, اولین مرحله کار تخصصی حقوقدانان است پس حضور دکتر ابراهیمی عزیز در این برهه واجب است و وی فرد اصلح جهت حضور در مجلس می باشد.
تقاضا دارم از کلیه اقشار, گروه ها و افراد که از جوان عزیز و متدین دکتر ابراهیمی حمایت نمایند.
نظرسنجی های صورت گرفته ایشان به عنوان پدیده انتخابات شناخته شده است و از بخت بالایی برای رسیدن به کرسی مجلس برخوردار است.
 
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۶۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما