۰
plusresetminus

اسکان مسافران در کمپ‌های شیراز صحت ندارد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۶
شایعه اسکان مسافرین سایر شهرها و استان‌های کشور در کانکس‌های شهرداری شیراز از روزهای گذشته بین کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود که شهردار شیراز این موضوع را تکذیب کردو گفت صحت ندارد.
اسکان مسافران در کمپ‌های شیراز صحت ندارد
به گزارش حافظ خبر؛ در سال‌های اخیر کمپ‌ باغ جنت و کمپ زیباشهر شیراز با ساخت صدها کانکس‌ فلزی در شیراز ایجاد شده که این مراکز در ایام نوروز هر سال محل استقرار مسافران در نوروز و تابستان شده است.
در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر  اینکه کمپ های اسکان شیراز در اختیار مسافرانی از شهرها و استان های دیگر کشور قرار گرفته در فضای مجازی منعکس و باعث نگرانی به دلیل بروز ویروس کرونا شد.
شهردار شیراز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر هیچ مسافری در کمپ‌های شهرداری شیراز از جمله کمپ باغ جنت و کمپ زیباشهر اسکان ندارد.
حیدر اسکندرپور ادامه داد: موضوع اسکان مسافران در این کمپ‌ها شایعه ای  است که آن را تکذیب می کنم.
وی اضافه کرد: کمپ‌های شهرداری شیراز براساس اعلام از حدود سه هفته پیش بسته شده و تعطیل است و در ایام نوروز امسال نیز به هیچ مسافری اجازه استقرار و اسکان در این کمپ ها ،پارک ها ،میدان ها و معابر شیراز داده نخواهد شد.
در روزهای اخیر درخواست‌های زیادی از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله پزشکان،اهالی رسانه،اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و ....برای مسدود کردن مسیرهای ورود و خروج شیراز برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از مقامات استانی من جمله استاندار فارس شده است.
براساس آخرین آمار تا ظهر چهارشنبه ۲۱ اسفند  شمار مبتلایان در استان فارس به ۱۷۰نفر افزایش یافته است؛ تاکنون ۶ نفر از فارس به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.
در سطح کشور تعداد مبتلایان تا مدت یاد شده  به ۹ هزار نفر رسید و شمار فوتی ها ۳۵۴ نفر اعلام شد. تاکنون ۲۹۵۹نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند.
کد مطلب : ۲۲۷۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما