۰
plusresetminus

پایان کارگاه‌های توانمندی‌سازی کسب و کارهای فرهنگی و هنری در فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۵
رئیس انجمن کتاب فارس گفت: کسب و کارهای فرهنگی و هنری سبک و شیوه خود را برای درآمدزایی دارند. کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و روستاها، مشکلات بیشتری دارند.
جمشید رضایی / عکس: علی روزیطلب
جمشید رضایی / عکس: علی روزیطلب
به گزارش حافظ خبر؛ جمشید رضایی، رئیس انجمن کتاب فارس گفت: کسب و کارهای فرهنگی و هنری سبک و شیوه خود را برای درآمدزایی دارند. کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند به ویژه در مناطق کم‌برخوردار و روستاها، مشکلات بیشتری دارند.
رضایی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توانمندسازی و پشتیبانی از این کسب و کارها، نه تنها تسهیلات یا پشتیبانی‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که کارگاه‌هایی را در این زمینه برای فعالان کسب و کارهای فرهنگی و هنری و دوست‌داران این گونه کسب و کار، برگزار نمود.
رئیس انجمن کتاب فارس بیان داشت: این کارگاه‌ها در استان فارس با محوریت 7 روستا که در زمینه فرهنگی و هنری پویایی بیشتری داشتند و در چند سال گذشته با حضوری پرتوان در جشنواره‌های روستاها و عشایر دوستدار کتاب، توانستند جایگاه کشوری را که نشان از پویایی آن‌ها بود، بدست آورند، در برنامه این کارگاه‌ها جای گرفتند. تا کنون 3 کارگاه برای 5 روستا، برگزار شده است.
وی ادامه داد: در هفته جاری نیز، کارگاه پایانی با محوریت روستاهای فیشور از شهرستان اوز و روستای کریشکی از شهرستان لارستان، روز چهارشنبه 15 بهمن ماه جاری از ساعت 9:30 برگزار خواهد شد.
گفتنی است حضور در این کارگاه‌ها رایگان و برای همگان آزاد است. این کارگاه در آدرس اینترنتی https://b2n.ir/522250 برگزار می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۳۱۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سرباز وطن
feedback
Iran, Islamic Republic of
زنده باد خانم حقیقت عزیز