۰
plusresetminus

کلنگ‌زنی پژوهشکده علوم قرآنی در داراب

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
زنان ایران‌زمین با ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی، جامعه‌ای خیراندیش، نیک‌اندیش و نیک‌سرشت را پرورش داده‌اند که نشان از پیروی سیرت فاطمه زهرا(س) دارد.
کلنگ‌زنی پژوهشکده علوم قرآنی در داراب
کلنگ‌زنی پژوهشکده علوم قرآنی در داراب
به گزارش حافظ خبر؛ آیین کلنگ‌زنی پروژه پژوهشکده علوم قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)  شهرستان داراب برگزار شد.
اصغر فرودی، معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در این آیین که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بود، با گرامی‌داشتن دهه مبارک فجر و زادروز حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: توسعه و پیشرفت شهرستان دو بال دارد، یکی مردم و دیگری دولت؛ اگر این دو همراه شدند و تعامل داشتند، موفقیت را برای شهرستان و کشور خواهد داشت.
وی افزود: امروز به واسطه انقلاب اسلامی، برکت خون شهدا و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تعامل بین دولت و مردم را می‌بینیم.
فرودی ادامه داد: این کلنگ‌زنی از کارهایی است که خیرین به یاری دولت، برای توسعه و پیشرفت شهرستان گام بر می‌دارند.
معاون استاندار در شهرستان همچنین با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: زنان ایران‌زمین با ترویج فرهنگ ایرانی – اسلامی، جامعه‌ای خیراندیش، نیک‌اندیش و نیک‌سرشت را پرورش داده‌اند که نشان از پیروی سیرت فاطمه زهرا(س) دارد.
محمدمهدی هدایی، رئیس اداره فرهنگ و اسلامی داراب نیز گفت: این پروژه به کوشش خانواده‌های زنده‌یاد محترم ابراهیمی، مادر شهید حقیقی و زنده‌یاد شهباز بهمنی با زیربنای 1100مترمربع در دو طبقه و برآورد سی میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
گفتنی است این آیین با حضور خیرین نیک‌اندیش، امام جمعه، رؤسای اداره‌ها، شهردار و اعضای شورای شهر داراب و برخی از مردم برگزار شد.
 
کد مطلب : ۲۳۱۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما