۰
plusresetminus

معرفی دو هیات داوری سومین جشنواره گریش‌بانگ گراش

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
این گزینش‌ها نشان‌دهنده‌ی ارزشی است که دست‌اندرکاران جشنواره برای تولیدات رضوی در بخش ویژه قایل هستند. در این بخش آثار قابل توجهی به دبیرخانه فرستاده شده است، و ما نیاز دیدیم داوری این بخش را جداگانه انجام بدهیم.
جشنواره تولیدات رادیویی گریش بانگ گراش/ داوران اصلی: کیوان عسکری، میلاد نورانی، اسماعیل حسین‌زاده، بهشید نورانی/ داوران بخش رضوی: مسعود فرخ‌زاده و پویا کنگاوری
جشنواره تولیدات رادیویی گریش بانگ گراش/ داوران اصلی: کیوان عسکری، میلاد نورانی، اسماعیل حسین‌زاده، بهشید نورانی/ داوران بخش رضوی: مسعود فرخ‌زاده و پویا کنگاوری
به گزارش حافظ خبر؛ هیات داوران بخش‌های اصلی و ویژه‌ی سومین جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ شناخته شدند.
در این دوره از جشنواره دو هیات داوری از مدرسان و گویندگان کشور، آثار رسیده به جشنواره را داوری خواهند کرد: کیوان عسکری، میلاد نورانی، اسماعیل حسین‌زاده و بهشید نورانی چهار داور بخش‌های اصلی (بخش استانی) و مسعود فخری‌زاده و پویا کنگاوری داوران بخش ویژه‌ی رضوی (بخش کشوری) خواهند بود.
محمدعلی شامحمدی، تهیه‌کننده‌ی جشنواره گریش‌بانگ، گفت: این گزینش‌ها نشان‌دهنده‌ی ارزشی است که دست‌اندرکاران جشنواره برای تولیدات رضوی در بخش ویژه قایل هستند. در این بخش آثار قابل توجهی به دبیرخانه فرستاده شده است، و ما نیاز دیدیم داوری این بخش را جداگانه انجام بدهیم.
وی درباره افزود: تلاش کردیم از داوران آشنا در دوره‌های پیش و داوران جدید در جشنواره داشته باشیم، تا با حفظ سمت ‌و سوی کلی جشنواره، از دیدگاه‌ها و ایده‌های نو نیز در این زمینه بهره گیریم. هر کدام از این داوران در روزهای آینده، کارگاه‌هایی را برای دوست‌داران به این رشته هنری بر بستر مجازی برگزار می‌کنند که برنامه‌ی این کارگاه‌ها، به زودی اعلام خواهد شد.
کیوان عسگری بر بخش دوبله، میلاد نورانی بر بخش گویندگی، اسماعیل حسین‌زاده بر بخش پادکست و بهشید نورانی بر بخش تیزر و نماهنگ با درون‌مایه سلامت، آثار رسیده به چهار بخش اصلی (ویژه استان فارس) را بررسی و داوری خواهند کرد.
همچنین مسعود فرخ‌زاده بر بخش صوتی (دکلمه، نمایشنامه‌خوانی، داستان‌خوانی و پادکست) و پویا کنگاوری نیز بر بخش تصویری این بخش (تیزر، نماهنگ، موشن‌گرافی) آثار رسیده را بررسی و داوری می‌کنند.
گفتنی است آیین پایانی سومین جشنواره گریش‌بانگ به علت تمدید مهلت فرستادن آثار، در یکم و دوم اسفندماه برگزار خواهد شد.
معرفی هیات داوران:
کیوان عسکری برای دوستدارن هنر دوبله و گویندگی در گراش بسیار آشناست. او برگزارکننده دوره‌های گوناگون انجمن دوبله و گویندگی گراش است و در دو دوره‌ی پیشین جشنواره گریش‌بانگ نیز داور آن را بر دوش داشته است. کیوان عسکری متولد ۱۳۵۰ در تهران و مدیر دوبلاژ، گوینده و مدرس فن بیان، دوبله و گویندگی ‌با بیش از ۱۵ سال پیشینه تدریس مستمر در آموزشگاه‌های تحت نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشکده خبر است. در کارنامه او این نقاط نیز چشمگیر است: گوینده، مدیر دوبلاژ و مدرس ارشد انجمن گویندگان جوان تهران (گلوری)، عضو انجمن تهیه‌کنندگان مستند خانه سینما از سال ۱۳۸۴، مدرس و از پایه‌گذاران انجمن دوبله و گویندگی شیراز.
میلاد نورانی، گوینده و مجری شبکه خراسان رضوی، نیز نامی آشنا در گراش است. او افزون بر مجری‌گری و داوری در دوره‌های پیشین جشنواره گریش‌بانگ، برنامه‌های «همایش هشتمین آفتاب» را نیز در گراش برگزار کرده است. نورانی مدرس فن بیان، مجری‌گری، گویندگی و مدیرعامل شرکتِ دیجیتال مارکتینگ راشا استودیو است.
اسماعیل حسین‌زاده، گوینده و تهیه‌کننده رسمی سازمان صدا و سیما و دارای عنوان بهترین تهیه‌کنندگی از جشنواره جهانی رادیوABU  است. او با بیست سال پیشینه پویایی در این زمینه، برنامه‌ساز برتر جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما و چندین جشنواره ملی را با خود دارد. حسین‌زاده داور چندین مسابقه گویندگی و سخنوری در استان و همچنین مدرس دوره‌های اجرا و گویندگی برای رادیو و تلویزیون بوده است.
بهشید نورانی، رییس هیأت مدیره انجمن دوبله و گویندگی شیراز از سال ۱۳۹۰ تاکنون است. او پژوهشگر و منتقد سینما و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد فیزیولوژی از دانشگاه شیراز است. از کارنامه‌ی می‌توان به مدیر دوبلاژ و ناظر کیفی دوبلاژ آثار رسمی تولید شده در انجمن دوبله و گویندگی شیراز، مدیر اجرایی و کارگردانی برنامه‌های زنده در سینماهای شیراز، کارگردانی، نویسندگی و اجرای برنامه‌های زنده ارگانی، سردبیری و تهیه‌کنندگی سلسله برنامه‌های رادیویی شبآوا پخش شده از پلتفرم‌های مجازی، سرپرستی گویندگی تیزرهای گوناگون برای شبکه‌های تلویزیونی و مجازی و برگزاری و اجرای جلسات اکران و نقد و تحلیل فیلم از سال ۹۲ در انجمن دوبله و گویندگی شیراز اشاره کرد.
مسعود فرخ‌زاده، کارمند صداوسیمای مرکز مشهد است. او کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی با گرایش تبلیغات خوانده است، و تجربه‌ی تولیدات رادیویی و تلویزیونی زیادی همچون تولید مجموعه تلویزیونی ایثارگران (۱۰ برنامه، پخش از شبکه ۲ سیما) و تولید دو مستند اسطوره‌های صبر و اسطوره‌های ایثار (پخش از شبکه ۳ سیما) دارد.
پویا کنگاوری، مستندساز و مدرس دوره‌های گویندگی، فن بیان، موسیقی و تدوین است. او پیشینه ۵ سال تدریس تدوین و همچنین تدریس گویندگی و فن بیان و تدریس موسیقی در آموزشگاه‌های موسیقی شیراز را در کارنامه‌اش دارد. همکاری در تهیه و کارگردانی بیش از ۱۵۰ مستند و تیزر تبلیغاتی، ساخت مستند حیات وحش و مستند مشاهیر استان فارس، همکاری با شرکت فیلم‌سازی صبانمای شیراز در زمینه تدوین و صداگذاری، مدیر تولید و برنامه‌ریزی برای تهیه آلبوم موسیقی، اجرای کنسرت و مشاوره‌ی تبلیغاتی نیز در کارنامه او دیده می‌شود. او در زمینه گویندگی نیز با صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه دو صدا و سیما همکاری داشته است.
کد مطلب : ۲۳۱۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما