۰
plusresetminus
توسط هنرمندان لارستانی انجام شد؛

ساخت 22 تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من»

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۸
جمعی از جوانان لارستانی موفق به ساخت 22 تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من» شدند که از سال 1399 تا کنون در سطح شبکه‌های ملی سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است.
ساخت 22 تیزر فرهنگی «ایرانِ‌من»
به گزارش حافظ خبر، تیزرهاى فرهنگى «ایران من» که این روزها از رسانه ملى در حال پخش است به معرفى کشور ایران در سه بخش اصلى اقتصاد، تاریخ و طبیعت پرداخته و توانمندى هاى کشور و مردم را معرفى می‌کند.
در این سلسله تولیدات فرهنگى ایران من، احسان فرنام و عدنان دلخسته‌‌‌‌‌، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره یک شرکت نیز با ساخت ٢٢ تیزر در سال ٩٩ به سفارش صدا و سیما در قالب تیزرهاى «ایران من» توانسته اند نقش آفرینى کنند.
 «احسان فرنام» در این باره بیان کرد: «ایران من» با ساخت فضایى کاملا آزاد براى عموم مردم کشور این امکان را ایجاد کرده تا به راحتى جاذبه ها و توانمندى هاى کشور پهناور ایران به تصویر کشیده شود.
وى با بیان اینکه این رویداد فرهنگى که در قالب تصویرسازى از ایران صورت گرفته تلاش می‌کند آئینه هویت ایرانى و اسلامى باشد و ارزش هاى والاى فرهنگى، تاریخى و تمدنى ایران را پاس بدارد، افزود: ایران من قرار است که نشان دهد و بگوید چه رابطه اى بین من به عنوان هر هموطن و ایران وجود دارد.
این هنرمند لارستانی با اشاره به اینکه پیش از این نیز چندین نماهنگ و فیلم کوتاه پخش شده از شبکه های سراسری در کارنامه دارد، گفت: در سال ٩٩ هنرمندان لارستانی توانسته اند ٢٢ تیزر ایران من را در مدت سه ماه در شهرهاى هرمز، قشم، بندرعباس، یزد، تفت، اصفهان، اهواز، لارستان، منجیل، گیلان، تنکابن، بندر امام، اورامان، شوشتر، پردیس، دزفول، ایذه، گراش، جویم و تهران جهت پخش در رسانه ملى تولید کنند.
فرنام با بیان اینکه ساخت تیزرهای ایران من تا چند ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: شایان ذکر است هم اکنون ساخت تیزر نوروز ١٤٠٠ نیز که به تازگى در لارستان و اوز تولید شده از رسانه ملى در حال پخش است.
منبع: فارس
کد مطلب : ۲۳۳۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما