۰
plusresetminus

معرفی برترین‌های جشنواره کارتون مترو شیراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸
دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز گفت: هنرمندان و آثار برتر نخستین دوره از جشنواره کارتون مترو شهرداری شیراز، معرفی شدند.
معرفی برترین‌های جشنواره کارتون مترو شیراز
احمدرضا سهرابی یکشنبه ۲۶ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز، در واقع پیوست فرهنگی پروژه عظیم مترو در این کلانشهر است که با موضوعات «مترو و هوای پاک، ترافیک و حمل و نقل» برگزار شد.
او خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره توسط ایزابلا کوالسکا از لهستان، احمد آلتای از ترکیه، سعید صادقی، ناهید مقصودی و احمدرضا سهرابی از ایران طی یک فرآیند ۸ مرحله‌ای انجام گرفت که سرانجام از میان آثار ارسالی از ۴۴ کشور جهان، آلکسی کاستوسکی از اوکراین، روبرتو کاسیو از کوبا، رضا حمیدی مطلق از ایران، سالار عشرت خواه از ایران و فرج مهدی از ایران به عنوان ۵ کارتونیست برتر جشنواره انتخاب شدند.
سهرابی با قدردانی از حمایت مدیران و مجموعه شهرداری شیراز، گفت: قطعا برگزاری چنین جشنواره‌هایی در گستره بین‌الملل می‌تواند در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی، ارتقای جایگاه جهانی کلانشهر شیراز در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین جذب گردشگر مؤثر باشد.
دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون متروی شیراز گفت: الکساندر دوبوسکی از اوکراین، علی قناعت از ایران، علی شکوهیان از ایران، امیر منصور رحیمیان از ایران، کارلوس آموریم از برزیل، دمیر نواک از کرواسی، اِلنا اُسپینا از کلمبیا، حسین چاکمک از قبرس، جیتت کاستانا از اندونزی، مهدی افرادی از ایران، منصوره دهقانی از ایران، شیدا سردشتی از ایران و اسلوبودان بوتیر از کرواسی لوح یادبود جشنواره را به خود اختصاص دادند.
کد مطلب : ۲۳۵۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما