۰
plusresetminus

برگزاری نشست هماهنگی نمایش‌های مجازی در مرودشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۴
جامعه فرهنگی و هنری که بیشترین مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، با گنجینه‌ها و استعدادهای خود، توان اثرگذاری بسیاری در جامعه دارند؛ چراکه با بهره‌گیری این توانمندی‌ها، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از بین برد یا کاهش داد.
نشست هماهنگی ساخت نمایش های مجازی  در مرودشت
نشست هماهنگی ساخت نمایش های مجازی در مرودشت
به گزارش حافظ خبر؛ نشست هماهنگی نمایش‌های مجازی در زمینه آسیب‌های اجتماعی با حضور مهدی رنجبر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت، هادی امامی‌مقدم، مسئول انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان و دو تن از چهره‌های فیلم‌سازی مرودشت در این اداره برگزار شد.
مهدی رنجبر در این نشست یکی از رویکردهای ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: آسیب‌های اجتماعی و گرفتاری‌هایی که از آن‌ها به خانواده و مردم می‌رسد، بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی افزود: جامعه فرهنگی و هنری که بیشترین مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، با گنجینه‌ها و استعدادهای خود، توان اثرگذاری بسیاری در جامعه دارند؛ چراکه با بهره‌گیری این توانمندی‌ها، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان از بین برد یا کاهش داد.
رنجبر یکی از کارکردهای این اداره را برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در راستای پیشگری و کاهش آسیب‌های دانست و ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان و دوران مبارزه با بیماری کرونا که به بسته شدن بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری و رکود برنامه‌های هنری انجامید و خستگی، بی‌حوصلگی و گاه ناامیدی را در جامعه به دنبال داشت، با بهره‌گیری از توانمندی هنرهای هفت‌گانه، برنامه‌هایی را در زمینه آسیب‌های اجتماعی، شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آموزش مهارت‌های زندگی در راستای کاهش آسیب‌ها، افزایش شادابی و امید در جامعه را در دستور کار دارد.
هادی امامی‌مقدم، رئیس انجمن هنرهای نمایشی مرودشت نیز با اشاره به توانمندی بالا و بالندگی انجمن هنرهای نمایشی مرودشت در استان گفت: انجمن هنرهای نمایشی، سال‌های گذشته در زمینه آسیب‌های اجتماعی، نمایش‌های طنزی را برای مردم به نمایش گذاشت که شادابی بسیار و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشت.
پس از بررسی‌ها و گفتگوها، انجمن هنرهای نمایشی با هماهنگی و همکاری دیگر انجمن‌های فرهنگی و هنری آمادگی خود را برای ساخت نمایش‌های کوتاه مجازی ابراز داشت.
گزارشگر : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۶۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما