۰
plusresetminus
با کمک ارتش جمهوری اسلامی؛

راه‌اندازی دومین مرکز واکسیناسیون کرونا

واکسینه شدن جامع هدف تا آذر ماه امسال
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷
این مرکز ظرفیت ده خط واکسیناسیون کرونا را دارد ،که ظرفیت تزریق واکسن بالای دو هزار نفر را دارد.
واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی شیراز/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی شیراز/ عکس: محمدمهدی اسدزاده
به گزارش حافظ خبر؛ امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس از افتتاح دومین مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کرونا به همت ارتش جمهوری اسلامی و علوم پزشکی شیراز خبر داد .
امیر سرتیپ دوم رضایی با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان در کنار و خدمت مردم بوده است گفت :به یاری خداوند امروز یکی دیگر از مراکز واکسیناسیون کرونا به صورت بیست و چهار ساعته  در مرکز آموزش و فنون مرکز نیروی زمینی افتتاح شد.
او با بیان اینکه تا کنون ۴مرکز شبانه روزی آماده خدمت به همشهریان است افزود : ارتش جمهوری اسلامی از ابتدا تا کنون شروع به ساخت نقاهتگاه و مراکز درمانی و واکسیناسیون کرده است.
 امیر سرتیپ دوم رضایی عنوان کرد :همچنین امروز نیروی زمینی یک مرکز واکسیناسیون کرونا در هوابرد و علوم و فنون شیراز گشایش یافت تا بتوانیم قدمی در زمینه کمک به کادر درمان برداشته باشیم.
امیر سرتیپ رضایی گفت: این مرکز ظرفیت ده خط واکسیناسیون کرونا را دارد ،که ظرفیت تزریق واکسن بالای دو هزار نفر را دارد.
همچنین مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  تصریح کرد :با افتتاح این مرکز شبانه روزی واکسیناسیون تسریع در تزریق واکسن افزایش می یابد.
مهرزاد لطفی با بیام اینکه ۱۶ مرکز واکسیناسیون کرونا تجمیع شده است هم به صورت خودرویی و هم مراکز ثابت ،عنوان کرد :با حمایت های ارتش جمهوری اسلامی یک مرکز دیگر به مراکز واکسیناسیون اضافه شد.
او با بیان اینکه در بحث واکسیناسیون کرونا رشد بسیار عالی داشته ایم ،تصریح کرد : دو میلیون دوز واکسن در نوبت اول تزریق و ۸۰۰هزار دوز نوبت دوم تزریق شده است .
لطفی گفت :در حال حاضر حدود ۶۲ درصد جمعیت هدف واکسن دوز اول را دریافت کرده اند و حدود ۲۵درصد دوز دوم را تزریق کردند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود :به طور حتم از این پس شمار پایگاه های واکسیناسیون و میزان واکسن های ذخیره شده در آنها افزایش می یابد .
او در پایان اظهار داشت :به یاری خداوند اگر واکسیناسیون با همین سرعت ادامه پیدا کند تا آذر امسال تمام جامع هدف واکسینه خواهند شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۶۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما