۰
plusresetminus
سال گذشته صورت گرفت

اهدای 64 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد قیروکارزین

تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۷
مدیر کمیته امداد امام خمینی قیروکارزین گفت: 64 سری جهیزیه به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال به نوعروسان زیر چتر حمایت این نهاد در سال گذشته در این شهرستان اهدا شد.
اهدای 64 سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد قیروکارزین
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، محمد مریدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی در امر ازدواج، ترویج و فرهنگ‌سازی با هدف ازدواج آسان و کمک مالی برای تهیه اقلام و اثاثیه جوانان در شرف ازدواج زیر چتر حمایت این نهاد است.

وی از اهدای هشت سری جهیزیه به ارزش 160 میلیون ریال به‌مناسبت عید سعید فطر به نوعروسان زیر چتر حمایت این نهاد در قیروکارزین خبر داد و خاطرنشان کرد: این هدیه در قالب هشت سری جهیزیه 20 میلیون ریالی هم‌زمان با عید سعید فطر به نوعروسان زیر پوشش این مدیریت در مناطق محروم اهدا شده است.

مریدزاده ادامه داد: در سال گذشته نیز 64 زوج جوان زیرپوشش از خدمات کمک‌هزینه جهیزیه به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد قیروکارزین اضافه کرد: در کنار حمایت‌های مالی از زوج‌های در آستانه ازدواج، آموزش‌ها و مشاوره‌های لازم از جمله آموزش احکام اسلامی، آیین همسرداری، مسائل زناشویی و دیگر مسائل مورد نیاز یک زندگی اسلامی را به جوانان زیرپوشش آماده ازدواج ارائه می‌دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: به‌جا آوردن سنت رسول اکرم (ص)، تکمیل دین، پرهیزکاری و رشد ایمان و تقوا از مهم‌ترین فلسفه سنت حسنه ازدواج است.

 مریدزاده با بیان اینکه خانواده رکن اساسی جامعه انسانی است، خاطرنشان کرد: استحکام بخشیدن به این رکن اساسی جامعه از ضروریات تمام انسان‌ها در رسیدن به کمال واقعی است که این نهاد در این راستا گامی مهم و اساسی برای ازدواج جوانان برمی‌دارد.
کد مطلب : ۹۰۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما