۰
plusresetminus
با همکاری آموزش‌ و پرورش و بسیج سازندگی آباده صورت گرفت

آغاز اجرای طرح هجرت 3 دانش‌آموزان بسیجی در آباده

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و زیباسازی و رنگ‌آمیزی مدارس، آیین گشایش اجرای طرح هجرت 3 در دبستان 9 دی این شهر برگزار شد.
آغاز اجرای طرح هجرت 3 دانش‌آموزان بسیجی در آباده
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از آباده، در این مراسم که صبح امروز با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده، مدیر آموزش‌ و پرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان برگزار شد، شرکت‌کنندگان از نزدیک در جریان فعالیت‌های دانش‌آموزان قرار گرفتند.

مدیر آموزش‌ و پرورش آباده در این آیین با اشاره به قرار گرفتن در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان گفت: نوجوانان با توجه به شرایط سنی، در اوج فعالیت‌های ذهنی قرار دارند و باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت آنان طرح‌هایی مدنظر قرار گیرد.

عبدالرسول مهرابی یادآور شد: طرح هجرت 3 با همکاری مدیریت آموزش‌ و پرورش و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه هر ساله از ابتدای تیرماه تا آخر مردادماه در سراسر کشور انجام می‌شود که این طرح در شهرستان آباده به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان از امروز در مدارس 9 دی، رازی و شاهد انقلاب با 600 نفرروز کار صورت می‌گیرد.

احمد سلیمانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش آباده نیز در این آیین گفت: یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی نوجوانان و جوانان مشارکت فعال و شاداب آنان در سازندگی مادی و معنوی جامعه است و با استفاده از توانمندی‌ها و خلاقیت دانش‌آموزان، می‌توان بسیاری از مشکلات مدارس را حل کرد.
کد مطلب : ۹۳۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما