۰
plusresetminus
فرماندار سروستان:

سهم سروستان از 2 درصد نفت و گاز تنها 780 میلیون تومان است

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۶
فرماندار سروستان از میزان دقیق سهم 2درصد نفت و گاز این شهرستان در سال جاری خبر داد.
سهم سروستان از 2 درصد نفت و گاز تنها 780 میلیون تومان است
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سلیمان کرمی،فرماندار سروستان در جلسه شورای این شهرستان در واکنش به یادداشت سردبیر سروآنلاین مبنی بر سهم سروستان از 2درصد نفت و گاز چقدر پول می شود؟ گفت: براساس پیگیری های صورت گرفته،شهرستان سروستان امسال در لیست دریافت کنندگان اعتبارات 2درصد نفت و گاز قرار گرفت.

براساس گزارش سروآنلاین، نماینده عالی دولت در سروستان در ادامه این مطلب افزود: کل مبلغ این اعتبار حدود 780 میلیون تومان می باشد که علیرغم پیش بینی های انجام شده توسط مسئولین قبلی و اطلاع رسانی به مردم این مبلغ ناچیز بوده و جوابگوی مشکلات این شهرستان نیست.

فرماندار سروستان دلیل کاهش این اعتبار را فرمول های اعتباری در این حوزه عنوان کرد و گفت:سهم شهرستان سروستان از 2% اعتبارات نفت و گاز فقط یک سوم از مجموع 2 درصد اعلام شده می باشد که رقمی معادل 780 میلیون تومان است.

وی با مقایسه این مبلغ با اعتبارات نفتی شهرستان های همجوار اظهار داشت: شهرستان خرامه علاوه بر دریافت یک سوم از 2 درصد به میزان دو سوم دیگر نیز از بحث مناطق محروم دریافت می کند که جمع این مورد به رقمی بالغ بر 5/5 میلیارد تومان می شود.

سلیمان کرمی در پایان سخنان خویش اظهار امیدواری کرد: علیرغم اینکه سروستان به عنوان تنها حوزه نفتی در سطح استان فارس می باشد مبلغ تخصیصی بسیار ناچیز بوده اما دریافت این اعتبار آن هم پس از سال ها می تواند نوید بخش جذب سهمیه بیشتری طی سال های آینده باشد.

 
کد مطلب : ۹۴۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما